Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@22:01:57 GMT

پرواز همدان-تهران تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۵۹۳

پرواز همدان-تهران تعطیل شد

تین‌نیوز | 

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از تعطیلی پرواز همدان ـ تهران خبر داد.

به گزارشتین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحمیدرضا صائمین مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: پرواز همدان ـ تهران که از ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال گذشته و با پیگیری مسئولان و نمایندگان استان همدان برقرار شده بود، به علت نداشتن مسافر و  استقبال کم مردم تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش پرواز همدان _کیش نیز تعطیل شده بود.

فرودگاه همدان با فراز و فرودهایی که در زمینه تجهیزات، امکانات مواجه است، این روزها با فعالیت کمرنگ و نه چندان مستمر نه تنها اهالی این شهر بلکه میهمانان ورودی همدان را نیز ناراضی کرده است.

فرودگاه همدان با وجود هزینه‌های بالا در سال های گذشته و مجهز شدن به تجهیزات به روز دنیا دچار رکود محسوسی است که این وضعیت روز به روز وخیم‌تر شده و به مشکلات آن افزوده می‌شود بنابراین تا وضع از این وخیم تر نشده باید فکری به حال آن کرد، این درحالی است که مسئولان وعده برقراری پرواز های خارجی را در  فرودگاه همدان دادند که باید دید با این وضع چقدر رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

 ۲۲ اسفند ماه سال گذشته نیز قطار همدان تهران با تشریفات گسترده و هیاهوهای تبلیغاتی وسیع با حضور مسئولان استانی آغار به کار کرد، در شرایطی که نه ایستگاه قطار به طور کامل ساخته شده و نه مسیر دسترسی به ایستگاه مناسب و در شان شهری به قدمت همدان است که بدون شک هر مسافری را بعد از یک  بار طی طریق به ایستگاه قطار همدان از سفر مجدد به آنجا منصرف می کند، متاسفانه در این بین تبلیغات ضعیف و عدم اطلاع رسانی دقیق یکی از مهمترین نکات و ضعف مدیریتی در این زمینه است بنابراین با این اوصاف  ترس این می رود  قطار نوپای همدان نیز با پیش گرفتن همین دست فرمان به سرنوشت فرودگاه همدان و پرواز های آن دچار شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه همدان پرواز تهران همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند