Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:45:38 GMT

2 تن مواد غذایی فاسد در سردشت امحا شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۷۸۶۶

2 تن مواد غذایی فاسد در سردشت امحا شد

مهاباد - ایرنا - کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت سردشت گفت: همزمان با گرامیداشت هفته سلامت 2 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان امحا شد.

احمد امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان موادغذایی غیرقابل مصرف در جریان بازدیدهای بازرسان بهداشت محیط این شهرستان از سطح مراکز عرضه این شهرستان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ارزش این میزان موادغذایی فاسد را 70 میلیون ریال بیان کرد و اظهار داشت: این موادغذایی با حضور نمایندگان دادستانی و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان امحا شد.
وی افزود: در سال گذشته نیز بازرسان این واحد 10 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را از سطح مراکز عرضه جمع آوری و معدوم کرده بودند.
امینی با اشاره به اینکه با متخلفانی که باعث به خطر افتادن سلامت مردم می شوند به صورت جدی برخورد می شود، اضافه کرد: به دلیل اهمیت نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی، اجرای بهینه نظارت و بازرسی بهداشتی توسط اکیپ های نظارتی و بازرسی در سطح مراکز عرضه اجرا می شود.
وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه شکایات مردمی 190 به اطلاع کارشناسان بهداشت محیط اطلاع دهند تا پیگیری و اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.
به گزارش ایرنا، سالانه ده ها تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان با تلاش تیم های نظارتی شبکه بهداشت و درمان کشف و امحا می شود.
7562/6185/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی بهداشت و درمان امحا مواد غذایی سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شرف‌الدین شیرازی پیش از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: به علت بارش شدید باران جاده منطقه ماهور برنجی در بخش سردشت شهرستان دزفول مسدود شد.

وی خبر داد: هم اکنون نیروهای امور عشایری و امدادی با ماشین آلات در منطقه حضور دارند و با پایین آمدن سطح آب عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی انجام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با یادآوری اینکه روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلی متر باران در شهرستان دزفول به ثبت رسید، اظهار کرد: این بارش شدید موجب آب‌گرفتگی معابر، مسدود شدن برخی محورهای روستایی و عشایری در بخش سردشت شده بود.

کد خبر 6095600

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس