Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، اتفاقات اخیر پرسپولیسی‌ها را برای دستیابی به اهداف‌شان مصمم‌تر کرده است. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایرج عرب در پی احکام صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: نگرانی‌های هواداران و اعضای تیم را کاملاً درک کرده‌ایم و همه باید بدانند، این نگرانی و حساسیت نزد خود ما با شدت بیشتری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس با وسواس مسائل را دنبال می‌کند، اما نمی‌خواهیم بر تنش‌ها افزوده شود. جریانی نظام‌مند وجود دارد که می‌خواهد با استفاده از این تنش‌ها شرایط را برای پرسپولیس دشوارتر کند و ناچاریم اقدام‌ها را با رعایت جوانب امر پیش ببریم.

وی ادامه داد: البته این مسائل باعث نمی‌شود ذره‌ای در حراست از منافع پرسپولیس و هواداران کوتاهی کنیم و خللی در جدیت و اراده ما ایجاد شود. ضمن احترامی که برای کمیته انضباطی قائل هستیم، از تمام ظرفیت‌های قانونی بهره می‌گیریم. در مورد بازی با سپاهان، مستندات کامل و غیرقابل چشم‌پوشی از تمام اتفاقات، به ویژه شروع حوادث تهیه کردیم. منتظر صدور احکام انضباطی هستیم و پیگیری‌های مختلفی را برای تأمین امنیت اعضای تیم و هواداران برای بازی‌های پیش رو در تبریز و اصفهان داشته‌ایم که انتظار داریم با اقدام‌هایی که صورت می‌گیرد به نتیجه مطلوب ختم شود.

عرب خاطرنشان کرد: پرسپولیس مظلوم است و هوادارانش مظلوم‌تر، ولی کوتاه نمی‌آییم. به هر وسیله‌ای متوسل شده‌اند تا پرسپولیس را به زیر بکشند. اصلاً با یک شرایط منصفانه و عادلانه روبه‌رو نیستیم. هر روز جبهه تازه‌ای علیه ما باز می‌شود. متأسفانه در خانه خودمان هم مورد حمله و هجمه هستیم. هوادار پرسپولیس از این همه فشار کلافه شده، اما خسته نشده است. همین مسئله بعضی‌ها را آزار می‌دهد. فوتبال برای لذت بردن است. جنگ هم آداب خودش را دارد، این که یک رقابت ورزشی است.

وی ادامه داد: این همه رفتار مغرضانه و پر از بغض نسبت به پرسپولیسی که بیش از همه مورد اجحاف است، قابل باور نیست. از همه طرف ما را می‌زنند. هر کاری می‌کنند تا روح و روان و اعصاب بازیکن و هوادار ما به‌هم بریزد. حریفان ما حتی نمی‌توانند یک روز را با این شرایط تاب بیاورند، اما مطمئن باشند حالا که این‌طور شد پرسپولیسی‌ها مصمم‌تر شده‌اند. برای دیگران بهتر بود با ما چنین نمی‌کردند. در زمین فوتبال با بازیکنانی طرف هستند که آرزوی وا دادن را به دل رقیبان گذاشته‌اند و ما هم تا آخر پیگیر حقوق باشگاه، تیم و هواداران خواهیم شد. در هر دو جبهه حق خودمان را می‌خواهیم. از فدراسیون فوتبال هم انتظار داریم عدالت را با تکیه بر قوانین و مستندات جاری کند.

به گزارش تسنیم، در پایان این مصاحبه که از سوی سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شده است، آمده که این باشگاه بی‌صبرانه منتظر صدور آرا است.

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم‌های هوادار و مس سونگون امروز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند.   قضاوت این مسابقه را شاهین یزدانی با کمک‌های علیرضا طاهرخانی و سجاد نجفی نژاد برعهده داشتند.   هوادار در این دیدار ابتدا با گل‌های داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳ و بابک مرادی در دقیقه ۲۰، ۲ بر صفر جلو افتاد. در دقیقه ۳۰ مس سونگون با گل به خودی صائب محمدی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک هوادار به پایان رسید.   در نیمه دوم، در دقیقه ۷۶ محمدعلی عبداللهی دروازه مس را باز کرد تا هوادار سه بر یک جلو بیافتد.   در نهایت هوادار با نتیجه ۳ بر یک مس سونگون را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.   در دیگر دیدار امروز دو تیم فجر سپاسی شیراز و گل گهرسیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.   در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.   در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.   گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون