Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترف مور احتمالا میزبان حساس‌ترین بازی فصل لیگ برتر است. منچسترسیتی فقط سه بازی تا قهرمانی فاصله دارد و به نظر بازی فردا سخت ترین چالش آنها خواهد بود. واضح است که چشم همه لیورپولی‌ها فردا به تیم شان دایچ است. نبردن در ترف مور به احتمال 99 درصد به از کف رفتن جام منجر خواهد شد. 

طرفداری - تیم‌های برنلی و منچسترسیتی در هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

زمان بازی | یکشنبه، 8 اردیبهشت 98 برابر با 28 آوریل 2019

ساعت | 17:35

محل برگزاری بازی | ورزشگاه ترف مور

داور بازی | پل تیرنی

پیش بازی

وضعیت به گونه‌ای است که هر بازی حکم یک فینال را دارد. در یکی از جذاب‌ترین و شاید حتی جذاب‌ترین کورس‌های قهرمانی تاریخ لیگ برتر، منچسترسیتی و لیورپول پایاپای برای کسب جام قهرمانی همه حریفان را از دم تیغ می‌گذرانند و به پیش می‌روند. تیم کلوپ حاشیه امنیت هفت امتیازی‌اش در اواسط فصل را از دست داد تا حالا چشمش به نتایج تیم گواردیولا باشد. فعلا لیورپول با یک بازی بیشتر و دو امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار دارد. بنابراین تیم پپ هیچ راه دیگری به جز پیروزی در ترف مور برای بازگشت به صدر ندارد. بازی فردا احتمالا سخت ترین بازی باقی مانده منچسترسیتی در راه دفاع از عنوان قهرمانی‌اش است. تیمی که در ماه‌های اخیر رویایی کار کرده و یازده برد متوالی کسب کرده است. سیتیزن‌ها در بازی‌های اخیر تاتنهام و منچستریونایتد را هم بردند تا نشان دهند عزمشان برای قهرمانی جزم است. فردا چشم همه لیورپولی‌ها به ساق پای شاگردان شان دایچ است تا بلکه از گواردیولا امتیاز بگیرند و طلسم قهرمانی قرمزها در لیگ برتر شکسته شود. هضمش دشوار است که تیمی با احتمالا 97 امتیاز قهرمان لیگ نشود ولی این امکان در فصل جاری لیگ برتر کاملا وجود دارد! 

غایبان بازی

تیم میزبان در این بازی پیتر کراوچ و آرون لنون و استیون دیفور را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

تیم میهمان در این بازی کلودیو براوو و کوین دی بروین را در اختیار نخواهد داشت. مشخص نیست فرناندینیو به این بازی می‌رسد یا خیر.

نتایج ده بازی آخر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم در لیگ برتر تیم بهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد) بهترین گلزن بهترین پاسور گل برنلی تارکوفسکی (7.1) بارنز (11) وستوود (7) منچسترسیتی استرلینگ (7.69) آگوئرو (19) استرلینگ و سانه (10) نکات آماری بازی برنلی به دنبال کسب سومین برد خانگی متوالی در لیگ برتر است. چیزی که از سال 2017 برای آنها سابقه نداشته است. برنلی بهترین رکورد تاریخ لیگ برتر را در مصاف با مدافعان عنوان قهرمانی دارد. آنها 44٪ از بازی‌هایشان مقابل این تیم‌ها را برده‌اند. 4 برد، 4 باخت و 1 تساوی. منچسترسیتی امسال توانسته دو بار برنلی را در دو رقابت مختلف با 5 گل شکست بدهد. سه برد متوالی پنج گله مقابل یک تیم دیگر در طول یک فصل در تاریخ لیگ انگلیس سابقه نداشته است. آگوئرو در 7 بازی اخیرش مقابل برنلی در همه رقابت‌ها 8 گل زده است. منچسترسیتی هر 11 بازی اخیرش در لیگ برتر را برده است. منچسترسیتی در 8 بازی از 10 بازی اخیرش در لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت شده است. منچسترسیتی 6 بازی از 7 بازی اخیرش مقابل برنلی در همه رقابت‌ها را پیروز شده است. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد برنلی             3-1 منچسترسیتی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل

پپ گواردیولا رکورددار پیروزی‌های قاطع در لیگ برتر است. 

طرفداری | در شب فوق‌العاده ارلینگ هالند، منچسترسیتی مقابل وولورهمپتون به برتری 5-1 دست یافت. 

به نقل از اسکواکا؛ منچسترسیتی از سال 2016 و با ورود پپ گواردیولا به لیگ برتر، 50 بار مقابل رقبای خود حداقل 4 گل به ثمر رسانده است. طی این سال‌ها هیچ نتوانسته به رکورد سیتیزن‌ها دست یابد. طی دوران حضور گواردیولا در منچسترسیتی، 4 بازیکن برای او حداقل 4 بار موفق به گلزنی شده‌اند: سرخیو آگوئرو مقابل لسترسیتی، گابریل ژسوس در دیدار با واتفورد، کوین دی بروین و ارلینگ هالند نیز مقابل وولورهمپتون چنین مهمی را به ثبت رسانده‌اند. 

ورزشگاه اتحاد بیش از سایر استادیوم‌های فوتبال انگلیس شاهد هتریک بازیکنان بوده است (30). ارلینگ هالند هتریک شماره 41 یک بازیکن منچسترسیتی را به ثبت رساند. تنها بازیکنان لیورپول (42) در طول تاریخ لیگ برتر عملکرد بهتری داشته‌اند. 

منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون؛ متخصص در کشتن رویاها

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین