Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@09:10:12 GMT

حجم آب دریاچه ارومیه از 4 میلیارد متر مکعب گذشت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۸۶۱۰

ساعت 24- استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بارش‌های اخیر در استان ما مشکلی در زمینه جاری شدن سیل به وجود نیاورد، گفت: با بارش‌های اخیر، حجم آب دریاچه ارومیه از ۴ میلیارد متر مکعب گذشته و بسیاری از تالاب‌های ما تا حدی سیراب شدند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که در استانداری برگزار شد، وقوع سیل در برخی مناطق از مناطق کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مردم خوب آذربایجان شرقی هم مثل همیشه در صحنه بودند و کمک‌های فراوانی را علاوه بر نهادهای رسمی به مناطق سیل زده ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بارش‌های اخیر در استان ما مشکلی در زمینه جاری شدن سیل به وجود نیاورد، بلکه برکات فراوانی را به همراه داشت، گفت: با بارش‌های اخیر، حجم آب دریاچه ارومیه از 4 میلیارد متر مکعب گذشته و بسیاری از تالاب‌های ما تا حدی سیراب شدند.

وی افزود: سیل کمک رسانی همچنان ادامه دارد و مردم، فرهنگ همدلی و همراهی و ایثار را نشان دادند.

پورمحمدی مشکلات اقتصادی در جامعه را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم، گفت: دشمن در صدد افزایش نارضایتی‌های داخلی است، بخشی از مشکلات اقتصادی ما واقعی است و نمی‌توان کتمان کرد ولی بخشی هم جنگ روانی دشمن است چراکه برخی کالاها به وفور وجود دارد اما با جنگ روانی، مردم را از کمبودها نگران می‌کنند که در شورای فرهنگ عمومی باید به سمت ترویج درست مصرف کردن برویم.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه به عنوان مثال در مدت اخیر در استان 300 هزارتن گوشت توزیع کردیم که این رقم کم سابقه است خاطرنشان کرد: علی رغم گرانی مصرف افزایش یافته و باید روی فرهنگ مصرف توجه داشته باشیم.

عصر ایران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دریاچه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه

دیگر خبرها

  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر عبور کرد
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر بالاتر رفت
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر