Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@09:49:06 GMT

◄ برقراری اولین پرواز بین‌المللی فردگاه شاهرود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۸۶۸۱

◄ برقراری اولین پرواز بین‌المللی فردگاه شاهرود

تین‌نیوز | 

مدیر فرودگاه شاهرود در حاشیه انجام اولین پرواز خارجی این فرودگاه به مقصد عتبات عالیات گفت: پس از بهسازی باند و از سرگیری پروازهای این فرودگاه تلاش می‎کنیم حداقل یک پرواز هفتگی در مسیر عتبات عالیات داشته باشیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه شاهرود، مرتضی حمیدپور گفت: این پرواز، 5 اردیبهشت، توسط شرکت هواپیمایی پویا و با حضور امام جمعه شهرستان شاهرود و نماینده مردم شهرستان‎های شاهرود و میامی و جمعی از خانواده شهدا، مسئولان و مردم به مقصد نجف انجام شد تا مردم شاهرود به یکی از آرزوهای دیرینه خود یعنی انجام پروازهای زیارتی و بین‎المللی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به سفر هیات دولت به استان سمنان، در پاییز97 و ابلاغ مصوبه بین‎المللی شدن فرودگاه شاهرود توسط رئیس جمهوری محترم، استاندار سمنان، امام جمعه محترم، نماینده مردم شاهرود و میامی، فرماندار و مسئولان استانی و شهرستانی به پیگیری پرداختند و به سرعت نسبت به ایجاد زیرساخت‎های لازم و عملیاتی و همچنین تجهیزات حفاظتی و انتظامی مورد نیاز در حوزه گذرنامه و گمرک برای انجام پروازهای خارجی اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه طرح توسعه سالن ترمینال و ترانزیت فرودگاه حدود60 درصد پیشرفت داشته است، گفت: با توجه به اتمام پروژه توسعه و بهسازی عوامل پروازی، به منظور مقاوم‎سازی سطوح باند و آماده‎سازی برای پذیرش هواپیماها با بدنه بزرگتر از فردا، 8 اردیبهشت، عملیات اجرای لایه روکش نهایی آسفالت (توپکا) آغاز و به مدت 40 روز باند غیرعملیاتی خواهد شد.

مدیر فرودگاه شاهرود در پایان گفت: به امید خدا پس از انجام بهسازی باند از اوایل مرداد شاهد برقراری پرواز در مسیرهای تهران، کیش و مشهد خواهیم بود و با توجه به درخواست فراوان مردم شاهرود تلاش می‎کنیم که حداقل یک پرواز در هفته به مقصد عتبات عالیات برقرار کنیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه شاهرود پرواز شاهرود نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام