Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشویق ایسلندی هواداران مشهدی پس از پیروزی بر استقلال!

طرفداری- در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم پدیده شهر خودرو مشهد مقابل استقلال تهران به میدان رفت و موفق شد با پیروزی 1 بر 0 شاگردان شفر را بدرقه کند. از حواشی این دیدار می‌توان به درگیری شفر با چند هوادار اشاره کرد.

تیم فوتبال پدیده شهر خودرو موفق شد با یک گل تیم استقلال را شکست دهد تا به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، بعد از سوت پایان بازی تمامی بازیکنان و نیمکت‌نشینان پدیده به داخل زمین آمدند و به جشن و پایکوبی پرداختند.

* داود فنایی مربی دروازه‌بانان پدیده خوشحالی منحصر‌به‌فردی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.

* برخی از بازیکنان استقلال از خستگی نای نداشتند و روی زمین افتاده بودند.

* روزبه چشمی آخرین بازیکنی بود که از روی زمین بلند شد و در نهایت با خستگی و ناراحتی راهی رختکن شد.

* محمد دانشگر بازیکن تیم استقلال روی نیمکت نشسته بود و گریه می‌کرد.

* در اواخر بازی وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال با برخی از هواداران این تیم که پشت نیمکت‌ نشسته بودند جر و بحث می‌کرد.

* گل‌محمدی و شفر در پایان بازی با یکدیگر خوش و بش کردند.

*‌ هواداران مشهدی در ورزشگاه تشویق ایسلندی انجام دادند.

* فرهاد حمیدآوی مالک پدیده شهر خودرو با هواداران تیمش خوش و بش گرمی کرد و در جشن برد آنها حاضر شد.

* برخی از بازیکنان استقلال از دقیقه ۸۰ به بعد ورزشگاه محل بازی را ترک کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: می دانستیم بازی سختی است و اگر غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز خواهد شد. یک توپ کاملا ساده را تمرکز نداشتیم و گل خوردیم و بازی برایمان سخت شد. اما زود شکل تیم را درست کردیم و به گل رسیدیم. باید بازی را مساوی به رختکن می رفتیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و خدا را شکر توانستیم سه گل بزنیم که یکی از آنها مردود شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این پیروزی را تقدیم به هواداران استقلال می کنم. از همه بازیکنانم هم تشکر می کنم که با قلب شان بازی کردند. یک نکته را هم باید بگویم و آن اشاره به قضاوت داور است. ناظمی برای تیم من سه اشتباه تاثیرگذار در گذشته داشت اما امروز قضاوت بی نقصی داشت. او بازی سختی را قضاوت کرد چرا که انتقال توپ خیلی سریع بود.

نکونام در واکنش به این که پیروزی پرسپولیس چقدر تیم شما را تحت فشار گذاشت گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند. تمرکزمان روی چهار بازی آینده است و از فردا کارمان را دوباره شروع می کنیم.

وی با بیان این که هر چه جلوتر می رویم کار سخت تر می شود، در مورد عملکرد دو بازیکن خارجی استقلال و بازیکنانی که مد نظرش بود گفت: تلاش کردیم که بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم به خاطر هواداران. من بازیکنانی را رصد کردم که به درد استقلال می خوردند. من دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد درگیری حامدی فر با بازیکن ذوب آهن گفت: چیزی که به من گفتند این بود که حرکاتی صورت می گرفته و بازیکن ما از پشت بازیکن حریف را هل می دهد. من خودم صحنه را ندیدم و چیزی که نقل شده بود را عنوان کردم.

جواد نکونام در مورد آینده استقلال و مدیریت این باشگاه گفت: فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی کنیم.

کد خبر 6098811

دیگر خبرها

  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال