Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:56:44 GMT

علی هاشمی مدال طلای وزنه برداری آسیا را از آن خود کرد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۸۸۱۷

علی هاشمی مدال طلای وزنه برداری آسیا را از آن خود کرد

رئیس هیات وزنه برداری ایلام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علی هاشمی در دسته 109 کیلوگرم در حرکت 2 ضرب مدال طلا و در مجموع مدال برنز مسابقات آسیایی انتخابی المپیک را کسب کرد.
همایون بسطامی افزود: این مسابقات در کشور چین با حضور همه کشورهای آسیایی برگزار شد و هاشمی وزنه بردار شایسته ایلامی پنجمین مدال آسیایی خود را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، بیش از 60 ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه برداری زیر نظر هیات وزنه برداری استان ایلام فعالیت ورزشی دارند و استان ایلام در این رشته ورزشی دارای استعدادهای خوبی است که از جمله می توان به علی هاشمی عضو تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور و دارنده مقام های قهرمانی کشور، آسیا و تجربه حضور در المپیک ریو اشاره کرد.
7180/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 المپیک تیم ملی چین مدال طلا وزنه برداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند

خوزستانی ها معمولا در فوتبال ملی سرآمد هستند اما کمتر پیش آمده که آن ها در ورزش های دیگر سرآمد باشند. در سالیان اخیر، خوزستان به مهد درخشش و اوجگیری کشتی گیران فرنگی تبدیل شده است و ستاره های زیادی از این استان، قهرمان آسیا و حتی جهان شده اند.

به گزارش طرفداری، وجود امین میرزازاده امیدوارمان می کند که برای اولین بار در المپیک، یک مدال طلای خوزستانی داشته باشیم.

قبلا در المپیک، شهرهای تهران، مشهد، ساری، کرمانشاه، شیراز، شهر ری و... قهرمانی در المپیک را تجربه کرده اند. سجاد گنج زاده، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، حسن یزدانی و... آخرین طلایی های المپیک ایران بوده اند و امروز بیشتر از هر کس دیگری، امیرحسین زارع و امین میرزازاده در فوق سنگین کشتی آزاد و فرنگی بخت کسب مدال طلای المپیک 2024 هستند.

امین میرزازاده در مسابقات جهانی هم کار سختی در پیش داشت و سال گذشته تنها با چند مساوی و به خاطر گرفتن امتیاز آخر برنده و قهرمان جهان شد؛ چه رسد به این که امسال میشائین لوپز بزرگ کوبایی را هم در جمع مدعیان قهرمانی در المپیک پاریس می بیند. با این حال به نظر می رسد سکوی قهرمانی و برتری در المپیک به یکی از دو مرد ایرانی و کوبایی مورد اشاره یا رضا کایالپ قهرمان اهل ترکیه برسد. با این حال با تمام وجود این مدال را برای مرد دوست داشتنی کشتی کشورمان آرزو می کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است