Web Analytics Made Easy - Statcounter

امانگلدی ضمیر بامداد یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کار ترمیم و بازسازی سیل بندهای تخریب شده آق قلا کمی سخت است با این وجود نیروهای مردمی، بسیج و داوطلبان در حال انجام آن هستند.
فرماندار آق قلا گفت: با ورود دستگاه های پمپاژ قوی تخلیه آب از شهر را سرعت خواهیم داد و از وزارت دفاع درخواست کمک و تجهیزات کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خستگی مردم آق قلا از درگیری 40 روزه با سیل را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: تلاش می شود تا برای ماه رمضان شرایط به حالت عادی بازگردد.
فرماندار آق قلا در پاسخ به افزایش گلایه های مردمی و مراجعات به فرمانداری و نیز امتناع از حضور در محل های اسکان خارج از شهر گفت: از شب گذشته تاکنون 2 هزار و 200 نفر را اسکان داده ایم اما عده ای تمایل به سکونت در نزدیکی خانه های خود دارند.
ضمیر در خصوص گلایه از کمبود نیروهای امدادی طی 24 ساعت گذشته در سطح شهر آق قلا بیان داشت: نیروهای امدادی در شرایط کنونی نمی توانند کار خاصی انجام دهند اما در محل های اسکان مشغول ارایه خدمات هستند ضمن اینکه بخشی از نیروها در حال ایجاد یا ترمیم سیل بندها هستند.
وی اضافه کرد: برای ساماندهی و کانالیزه شدن اقدامات در آق قلا، کمک های مردمی در پوشش و با مدیریت هلال احمر انجام می شود تا عدالت در توزیع را شاهد باشیم.
به گزارش ایرنا در حالیکه مردم آق قلا طی چند روز گذشته و با تخلیه آب از سطح شهر مشغول پاکسازی خانه ها و اماکن از لجن و گل و لای بودند ؛ سیلاب مجدد منطقه را فراگرفته و آب در برخی محلات از یک متر هم تجاوز کرده و بحرانی جدید بویژه از حیث بهداشت ایجاد شده است.
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تجاوز کمک های مردمی ماه رمضان وزارت دفاع هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد شکیبی نسب اظهار داشت: میزان تخلیه و بارگیری کانتینری نیز در یک ماهه امسال با افزایش ۱۸.۵ درصدی به ۱۴ هزار و ۲۱۰ TEU افزایش یافت.

وی بیان کرد: در فروردین امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی نیز در بنادر استان بوشهر با افزایش یک درصدی به چهار میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۱۸ تن رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گفت: در ماه گذشته میزان ترانزیت در بنادر استان بوشهر نیز با افزایش ۳۶ برابری به ۱۳۴ هزار و ۲۷۷ تن رسیده که بیشترین ترانزیت انجام شده به ترتیب شامل مواد نفتی، ماشین آلات، لوازم یدکی، چوب و تخته و مصنوعات فلزی است.

شکیبی نسب اظهار داشت: در فروردین ماه امسال میزان واردات در بنادر استان بوشهر نیز با افزایش ۱۷۱ درصدی به ۱۱۲ هزار و ۹۹۱ تن رسید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: آمار جابجایی مسافر در بنادر بوشهر، گناوه و خارگ نیز در مجموع افزایش ۲۰ درصدی داشته که در این بین بندر گناوه با افزایش ۵۸ درصدی و جابجایی هفت هزار و ۷۱۹ مسافر شاهد بیشترین افزایش بوده است.

شکیبی نسب افزود: در ماه گذشته آمار تردد شناورد‌های بالا یک هزار تن در بنادر استان نیز با افزایش ۱۲ درصدی به ۱۹۲ فروند شناور رسید.

وی گفت: در ماه گذشته ۴۷۶ فروند شناور در بنادر استان تردد داشته که بیشترین تردد‌ها به ترتیب مربوط به شناور‌های بارج، لنج و سایر، تانکر، مسافری، جنرال کارگو و کانتینری بوده است.

دیگر خبرها

  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • ۱۸۲ کارمند آنروا در غزه کشته شدند
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • ◄ کاهش زمان صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری به‌موقع در راه‌ آهن شرق
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد