Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@13:12:49 GMT

نقد سیاست عربستان برای دور کردن عراق از ایران

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۷۹۶۱۷

نقد سیاست عربستان برای دور کردن عراق از ایران

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «انقلاب الصوره» شبکه العالم در این قسمت موضوع سیاست عربستان نسبت به عراق را در رسانه های عربی و غربی دنبال می کند. نقد سیاست عربستان نسبت به عراق خصوصاً در سایه سفر عادل عبدالمهدی به عربستان یکی از موضوعاتی است که رسانه ها به آن پرداخته اند. 

در این برنامه تبیین می شود که چرا گفته می شود دولت عربستان سعی دارد عراق را به سمت خود کشانده و از ایران دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مواضع سعودی ها در قبال عراق مملو از تندروی های طایفه ای و ضد شیعه و ضد دولت رسمی و نیروهای مدنی و نظامی عراق است.  

فیصل عبدالساتر، مجری و کارشناس برنامه «انقلاب الصوره» است و این برنامه امشب ساعت 22 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه العالم انقلاب الصوره سیاست عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۷۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد»، در راه شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه تلویزیونی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری و سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد.

هدف از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

این برنامه به میزبانی رامین پورمند، در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای در مرکز سیمرغ تولید شده است.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • برنامه مکث
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • قدردانی وزیر بهداشت از تلاش ماماها برای جوان‌سازی جمعیت
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند