Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا-یاسمین خان دشتی بانوی نیک اندیش شیرازی در حین کمک به آسیب دیدگان سیل شیراز دچار سانحه تصادف شد اما بدون دریافت هیچ گونه وجه و پیگیری، رضایت داد عامل تصادف که مسافر بود به راه خود ادامه دهد.

این خانم نیکوکار با خودرو خانواده مسافر کرمانشاهی تصادف کرد و دچار مصدومیت شدید شد اما والدین وی بدون دریافت هیچگونه خسارتی و در زمانی که هنوز دخترشان در اتاق عمل بود، رسم میهمان نوازی را به جا آوردند و خانواده مسافر را راهی دیارشان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از یاسمین خان دشتی 25 ساله مدیر گروه خیریه مردمی منش که در جریان امداد رسانی به سیل زدگان محله سعدی شیراز در سانحه تصادف دچار آسیب شد، عیادت کرد.
بتول معلم در این زمینه به ایرنا گفت: خانواده خان دشتی از سالیان گذشته در امور خیر و کمک رسانی به نیازمندان فعال بوده اند و در سیل اخیر شیراز نیز به همراه سایر اعضای خیریه مردمی منش در محله سعدی مستقر شدند و به اهالی آسیب دیده این منطقه کمک رسانی کردند.
اعضای این خیریه بعد از سیلاب در کنار برخی تیم های آفرود شیراز در مدرسه ای در محله سعدی مستقر شدند و مشغول خدمت رسانی بودند که یاسمین خان دشتی مدیر خیریه مردمی منش در بلوار سعدی با خودرو خانواده مسافری از استان کرمانشاه تصادف کرد و شدیدا مصدوم شد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: در رخداد تصادف، ماموران نیروی انتظامی به والدین خانم خان دشتی توصیه کردند که فعلا رضایت ندهند و صبر کنند تا دخترشان از اتاق عمل بیرون بیایید و بعد اگر تمایل داشتند رضایت دهند اما این خانواده در همان لحظه رضایت خود را اعلام و خانواده کرمانشاهی را با دلی شاد راهی شهر و دیارشان کردند.
معلم با بیان اینکه استاندار فارس و معاون سیاسی وی در طول مدت طی مراحل درمان خانم خان دشتی بطور مداوم پیگیر وضعیت سلامت و درمان او بوده اند، گفت: نوع دوستی این خانواده شیرازی به معنای واقعی مثال زدنی است.
سیل های پنجم و ششم فروردین 98 خسارات و تلفاتی در شیراز برجای گذاشت و بیشترین خسارت در سیل ششم فروردین به محله سعدی وارد شد.
9873 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيلاب شيراز خان دشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد