Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@23:16:37 GMT

اکران فیلم های جشنواره بین المللی رشد درالبرز کلید خورد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۰۱۲۱

اکران فیلم های جشنواره بین المللی رشد درالبرز کلید خورد

مراد علی گنجوی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، هدف از برگزاری این جشنواره را تنوع بخشیدن به یادگیری، تغییر دیدگاه زیبایی شناختی و بهتر اندیشیدن در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ذکر کرد.
وی اظهار داشت: فیلم های چهل و هشتمین جشنواره بین المللی رشد با موضوع های علمی، آموزشی و تربیتی در برخی از مدارس و کانون های فرهنگی تربتی البرز به صورت رایگان به اکران درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه 40 هزار دانش آموز، فرهنگی و اولیا فیلم های برگزیده جشنواره های رشد را در البرز تماشا می کنند، خاطرنشان کرد: این فیلم های کوتاه و بلند در 20 سالن برای مخاطبان آموزش و پرورش استان در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه در این جشنواره فیلم های داخلی و خارجی از 37 کشور در حال اکران است، اضافه کرد: علاقمندان تا 11 اردیبهشت ماه 98 در 2 نوبت صبح و عصر می توانند به تماشای این فیلم ها بنشینند.
وی تصریح کرد: با وجود آسیب ‌های اجتماعی فراوان و با ظهور فضای مجازی در دنیای امروز، اهمیت جشنواره فیلم رشد برای دانش آموزان دوچندان احساس می‌شود.
وی ادامه داد: کتاب درسی تنها وسیله آموزشی نباید باشد به این منظور رسانه های متنوعی که بتوانند آموزش را تسهیل کنند و به آن عمق بخشند در نظام تعلیم و تربیت باید مورد توجه قرار گرفته است.
گنجوی پور گفت: جشنواره بین المللی فیلم رشد یکی از قدیمی ترین گردهمایی های اهالی هنر سینما در ایران است که مخاطبان ان را بطور عمده دانش آموزان، معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تشکیل می دهد.
وی افزود: این جشنواره به عنوان نخستین جشنواره آموزشی ایران طی چهار دهه با برگزاری منظم و منسجم خود یکی از پرمخاطب ترین جشنواره های سینمایی کشور است.
این مسئول با اشاره به اینکه زبان هنر زیباترین و اثرگذارترین روش بیان مفاهیم است، ادامه داد: بیش از 75 درصد یادگیری از طریق حس بینایی انجام می‌شود و این مهم نشان دهنده ارزش وجودی استفاده از فیلم در آموزش در برابر حس شنوایی است.
وی تاکید کرد: برای دومین سال است که فیلم های جشنواره بین المللی رشد دراستان البرز اکران می شود.
آموزش و پرورش البرز 460 هزار دانش آموز و 25 هزار و 500 معلم دارد.
2819/6993
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آموزش و پرورش استان جشنواره بین المللی جشنواره بین المللی فیلم جشنواره فیلم فضای مجازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • برخورد ۲ گانه‌ی آمریکا با تحولات بین المللی
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان