Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، استاندار قزوین در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی در اردوگاه یانس آباد عنوان کرد: دو امر مهم در بحث مدارس وجود دارد که یکی مشکل سند و مالکیت و دوم بحث منابع مالی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ضمن اینکه در بحث زیربناهایی که در سیل خسارت دیده اند از جمله مدارس نمی توان به اعتبارات استانی امید چندانی داشت اما تا زمانی که مدل مالی درستی ترسیم نشود به نتیجه نخواهیم رسید.

استاندار قزوین اظهار کرد: منابع مالی که تامین می کنیم شامل سرمایه ثابت امور ثابت و دیگری هزینه های جاری است که باید تدابیر ویژه اندیشیده شود.

زاهدی عنوان کرد: کارگروهی متشکل از سازمانهای ذیربط با ریاست معاون عمرانی با هدف ترسیم منبع مالی ایجاد شود که بخش خصوصی در چه حوزه هایی وارد شود و همچنین بررسی شود که آیا می توانیم صد و بیست و یک هکتار اردوگاه را اداره کنیم یا نه؟ که قانون به ما این اجازه را می دهد که برای ایجاد سرمایه ثابت می توانیم با فروش قسمتی از اراضی تامین منابع مالی ر انجام دهیم و مصوباتی از سوی اداره آموزش و پرورش تدوین و الزاما اجرایی شود و بازنگری مختصری نیز در طرح جامع این اردوگاه انجام شود. همچنین امور مربوط اردوگاه ضیا آباد نیز امسال انجام خواهد شد.

وی افزود: در بحث مدارس غیردولتی در مناطقی همچون پونک و سورتک، راه و شهرسازی باید ورود یابد و جواز ساخت مدارس در این مناطق صادر شود. همچنین ا ماکن ملکی که ایمن نیستند باید به سرعت مورد بررسی قرار گیرند.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد

علی ملاشاهی  رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور ۲ اطلاعیه هشدار سطح زرد این اداره کل، از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج بر روی دریای عمان و رگبار پراکنده بهاری در سطح استان خبر داد.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (سیزده تا چهاردهم اردیبهشت) برای همه مناطق سیستان و بلوچستان بویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: از پیش از ظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سیستان و بلوچستان ادامه داد: از صبح پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل استان در دریای عمان وزش باد تا حدود ۳۰ نات و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲متر پیش بینی می‌شود. در این مدت احتمال رگبار پراکنده روی دریا و برخی نقاط ساحلی نیز وجود دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند، از محصولات کشاورزی محافظت شود.

ملاشاهی عنوان کرد: دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی