Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:40:02 GMT

آب سد شیرین دره به مدار مصرف بجنورد بازگشت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۰۳۹۴

آب سد شیرین دره به مدار مصرف بجنورد بازگشت

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: آب سد شیرین دره که به علت رانش زمین و شکستن لوله خط انتقال، از مدار مصرف بجنورد خارج شده بود، بامداد امروز با انجام تعمیرات به مدار مصرف بازگشت.

غلامحسن ساقی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش نیروهای این شرکت، شکستگی لوله در کمترین زمان ممکن برطرف شد و خوشبختانه در این مدت مشکلی در تامین آب شهروندان به وجود نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حادثه رانش زمین و شکستگی لوله خط انتقال آب، روز جمعه در مسیر بجنورد- آشخانه رخ داد که سبب قطع شدن آب برای مشترکان بجنورد شد.
وی خاطرنشان کرد: لوله خط انتقال در چند متری عمق زمین کار گذاشته شده و برای رسیدن به لوله، عملیات خاکبرداری در حجم زیادی انجام شد.
ساقی گفت: بارندگی ها خاک را مستعد رانش کرده و متاسفانه رهاسازی نخاله های ساختمانی در روی مسیر خط انتقال آب، به علت افزایش بار خاک، رانش را تشدید کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی درباره راهکارها برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه در مسیر این خط انتقال اظهار داشت: بروز چنین مشکلی قابل پیش بینی نیست.
بر اساس این گزارش، میزان مصرف آب شهر بجنورد روزانه 700 مترمکعب است که 400 مترمکعب آن از سد شیرین دره، واقع در شهرستان مانه وسملقان تامین می شود.
به گزارش ایرنا، پیش از این ورود سیلاب به مخزن این سد، سبب کاهش شدید کیفیت آب بجنورد شده بود که این مشکل با تدبیر برداشت آب از تاج سد، برطرف شد.
7185/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آب و فاضلاب خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!

استعداد جوان هلندی می‌خواهد به باشگاهی برگردد که بخش زیادی از عمر خود را آنجا سپری کرده‌است.

طرفداری | رویای ژاوی سیمونز بازگشت به بارسلونا است، جایی که به آن تعلق دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، ژاوی سیمونز، هافبک جوان و بااستعداد پاری سن ژرمن که به صورت قرضی در لایپزیش بازی می‌کند، تمایل زیادی برای بازگشت به بارسلونا دارد. پس از 4 سال دوری، سیمونز می‌خواهد دوران درخشانی را در بارسا، جایی که از نونهالی در آن پرورش یافته آغاز کند. در قرارداد سیمونز با پاری سن ژرمن بندی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد باشگاهی را که دوست دارد به صورت قرضی پیراهن آن را بپوشد، خودش انتخاب کند و این ستاره 21 ساله هلندی با تمام وجود، خواهان بازگشت به جمع آبی‌واناری‌ها است.

جالب این‌جا است که پدر ژاوی سیمونز، به خاطر علاقه شدید به ژاوی هرناندز، اسطوره و سرمربی بارسلونا، نام فرزندش را ژاوی گذاشت. حال به نظر می‌رسد این عشق و علاقه از پدر به پسر هم منتقل شده و ژاوی سیمونز در تلاش است به پیراهن رویایی خود برسد.

راه‌حل‌های احتمالی برای انتقال سیمونز به بارسلونا

با وجود موانع پیش‌رو، راه‌هایی برای انتقال سیمونز به بارسلونا وجود دارد. یکی از گزینه‌ها، قرض گرفتن او با بند خرید است. در این حالت، بارسلونا می‌تواند سیمونز را برای یک فصل به صورت قرضی در اختیار داشته باشد و در پایان فصل، با پرداخت مبلغی مشخص، او را به طور دائم به خدمت خود درآورد.

گزینه دیگر، مبادله بازیکن است. بارسلونا می‌تواند یکی از بازیکنان خود را به پاری سن ژرمن پیشنهاد دهد تا بخشی از هزینه انتقال سیمونز را جبران کند.

ژاوی سیمونز 9 سال از عمر خود را در بارسلونا سپری کرد. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پروژه‌های تامین آب مشهد وارد مدار می‌شوند
  • پرتاب ۴ ماهواره با یک موشک به مدار زمین
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • نشست چندباره خیابان‌های اصفهان/وقتی زمین زیر پای مردم سست می‌شود
  • نشست زمین برای چهارمین بار در خیابان شهیدان کاظمی + عکس
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • آغاز فعالیت نخستین ماهواره اندازه‌گیری باران
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش