Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:13:03 GMT

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۰۵۴۵

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین

احمدی از برگزاری گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی با دستگاه های نظارتی در طرح سراسری ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از نهم اردیبهشت ماه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، «محمود احمدی» گفت: در طرح سراسری ضیافت، این اداره کل به همراه دستگاه های نظارتی مانند سازمان صنعت معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و غیره به بازارهای اصلی عرضه کننده کالا و همچنین مراکز اقامتی بین راهی، گشت مشترک اعزام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: دراین طرح تمامی عرضه کنندگان کالا و مایحتاج اساسی و ضروری مردم در سطح استان، مورد هدف  قرار گرفته شده است.

 

وی تصریح کرد: شعب ویژه ای برای تخلفات احتمالی ماه رمضان در نظر گرفته شده و پرونده هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارسال می شوند خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی خواهند شد.

 

احمدی یادآور شد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان محترم در صورت داشتن هرگونه شکایت می توانند به سامانه  t135.ir مراجعه کرده و یا با  شماره 124 تماس بگیرند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه قم کانون های فرهنگی هنری مساجد خسارت سیل خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه استان بوشهر شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین طرح نظارتی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، علی اصغر عطوفی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

عطوفی افزود: از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین های شمالی و جنوبی لکه گیری اساسی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر تاکستان نیز در لاین های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر خرمدره اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ابهر گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود و در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه گیری جزئی محورهای آزادراه، جاده های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین