Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@04:02:53 GMT

ناحیه کارگاهی نان برنجی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۰۶۵۹

ناحیه کارگاهی نان برنجی در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: ناحیه کارگاهی نان برنجی تا پایان امسال در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

بیژن کردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه خوشه نان برنجی یکی از خوشه‌های مهم استان بود، اظهار داشت: فرآیند توسعه این خوشه سال 92 به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بعد از اتمام این فرآیند، صاحبان برندهای معتبر نان برنجی کرمانشاه از عرضه انواع نامرغوب نان برنجی آن هم با قیمت نامناسب در مسیر محدوده راه کربلا گلایه داشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: از همین رو مقرر شد در همین محدوده راه کربلا یعنی از مسیر کرمانشاه به بیستون یک ناحیه کارگاهی نان برنجی با حضور برندهای معتبر راه‌اندازی شود تا مردم بتوانند نان برنجی مرغوب، استاندارد و با قیمت مناسب تهیه کنند.

سیستان و بلوچستان| صنوف مزاحم زابل به ناحیه صنعتی منتقل می‌شوندعملیات اجرایی ششمین ناحیه صنعتی روستایی استان کرمانشاه آغاز می‌شود5 شهرک و ناحیه صنعتی اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد

کردستانی با اشاره به اینکه این ناحیه علاوه بر کارگاه، فروشگاه نیز دارد افزود: محلی که برای ناحیه کارگاهی در نظر گرفته شده زمین حدود 1.5 هکتاری در شهرک صنعتی فرامان است و این زمین پنج قطعه داشت که تمام قطعات آن به برندهای معتبر واگذار شده است.

وی از تکمیل زیرساخت‌های اصلی مورد نیاز این ناحیه کارگاهی خبر داد و عنوان کرد: این ناحیه کارگاهی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است