Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حمایت شرکت نفت فلات قاره ایران از شرکت‌های داخلی و در سال رونق تولید، برج‌ جداسازی پروپان از گازهای شیرین شده به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات پروژهNGL خارگ توسط شرکت رآکتورسازی اهواز ساخته و روز شنبه ۷ اردیبهشت به منطقه عملیاتی خارگ حمل شد.

 

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت نفت فلات قاره، برج‌ جداسازی پروپان از گازهای شیرین شده در کمترین زمان ممکن و در ۵۵ روز از سوی این شرکت داخلی ساخته شده که به نوعی رکورد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از مزیت‌های این طرح می‌توان به صرفه‌جویی ارزی قابل توجه ساخت این برج‌ها در کشور اشاره کرد به طوری که نسبت به نمونه مشابه خارجی ۴۰ درصد ارزان‌تر بوده و کیفیت آن از کالای خارجی بالاتر است. همچنین برای نخستین بار در ایران طراحی، مهندسی، اجرا و ساخت این برج توسط یک شرکت ایرانی انجام شده است.

 

گفتنی است، عملیات اجرایی ساخت تجهیزات مورد نیاز پروژه NGL خارگ در راستای طرح جلوگیری پایدار از سوزاندن گازهای همراه نفت، سال گذشته با حضور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در شرکت رآکتورسازی اهواز آغاز شده بود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن نوجوان ۱۴ ساله اهل لردگان جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
خانم کیانی افزود: صبح امروز در بیمارستان لردگان اعضای پیکر علی خلیل طهماسبی که در تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی برای اهداء به شیراز ارسال شد.
کیانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل «فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو» اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه به همت صنعت پتروشیمی
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری