Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:58:13 GMT

کمک پنجاه میلیون ریالی نمازگزاران به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۰۰۶

کمک پنجاه میلیون ریالی نمازگزاران به سیل‌زدگان

ستاری گفت: کمک پنجاه میلیون ریالی نمازگزاران مسجد حضرت رقیه (ع) که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری آل نبی (ع) این مسجد جمع‌آوری شد، به حساب سازمان هلال احمر واریز شد.

حجت‌الاسلام «یونس ستاری» در گفت وگو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد بی شک پیشگام جمع آوری کمک های مردمی به منظور کمک رسانی به سیل زدگان بودند، گفت: بچه های مسجدی اعم از ائمه جماعات، بسیجیان، اعضای کانون های فرهنگی هنری، هیات امنا و خادمان، از همان روزهای نخست اعلام نیازمندی سیل زدگان به کمک های مردمی، اقدام به جمع آوری این کمک ها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد حضرت رقیه(س) خاطرنشان کرد: اهالی مسجد علاوه بر فعالیت در جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، خود نیز کمک هایی به سیل زدگان تقدیم کردند تا در این زمینه نیز جلودار بقیه گروه های مردم باشند و سایر اقشار مردم با مشاهده این خدمات، به یاری رسانی بیشتر ترغیب می شوند.

 

وی افزود: نمازگزاران مسجد جامع حضرت رقیه(س) منطقه کیانشهر تهران نیز یک کامیون کمک های غیر نقدی شامل اقلام مورد نیاز را از طریق پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری آل نبی (ع) به مناطق سیل زده ارسال کردند.

 

ستاری گفت: کمک پنجاه میلیون ریالی نمازگزاران مسجد جامع حضرت رقیه(س) نیز که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری آل نبی (ع) این مسجد جمع آوری شد، به حساب سازمان هلال احمر واریز شد.

 

وی اضافه کرد: ما طی چند نوبت اعلام کردیم که به دلیل گستردگی خسارت ها جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی با رعایت اولویت ها در مسجد جامع حضرت رقیه (س) ادامه خواهد داشت که الحمدالله اهدای کمک های نمازگزاران این مسجد و اهالی منطقه کیانشهر تهران همچنان ادامه دارد.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد قم استان بوشهر خطبه نماز جمعه آق قلا رونق تولید کمک به سیل زدگان سیل زدگان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد

رقیه شجاعی ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان در رده هشتم مسابقات جام جهانی قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از امروز آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R2 کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با کسب 617 امتیاز راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.

اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به جام جهانی در کره جنوبی

 

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی