Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:39:14 GMT

زمان برگزاری کنکور کارشناسی تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۳۳۵

زمان برگزاری کنکور کارشناسی تغییر نمی‌کند

نوید ادهم گفت:‌ درخواست‌‌های بسیاری برای تغییر زمان کنکور کارشناسی وجود داشت که ما منتقل کردیم اما موافقت نشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی برنامه پرسشگر، «مهدی نوید ادهم» در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره احتمال به تعویق افتادن کنکور سراسری با توجه به وقوع سیل اظهار کرد: تصمیم‌گیرنده در این زمینه سازمان سنجش و شورای سنجش و پذیرش دانشجو است؛ درخواست‌های بسیاری وجود داشت که ما منتقل کردیم اما موافقت نشد و به هیچ وجه زمان کنکور تغییر نخواهد کرد البته کنکور کارشناسی ارشد تغییر زمان داشت اما کنکور کارشناسی خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره الزامات توجه بیشتر دولت به خیرین مدرسه‌ساز گفت: خوشبختانه جریان خیرین مدرسه‌ساز به یک جریان بالنده تبدیل شده و تاثیرات  مثبت فرهنگی، اجتماعی و تربیتی به همراه دارد در این سالها آموزش و پرورش تلاش کرده تا زمینه مشارکت حداکثری افراد را فراهم کند.

نوید ادهم افزود: یک زمینه که قانون آن فراهم است اما از ظرفیت آن به خوبی استفاده نشده است مشارکت خیرین در امر نگه‌داری و اداره مدارس است که تحت عنوان قانون هیئت امنایی شدن مدارس از آن نام برده می‌شود و به افراد اجازه می‌دهد در فرایند مدیریت و برنامه‌ریزی و ارتقای کیفیت مدرسه نیز مشارکت داشته باشند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه از خیرین دعوت می‌کنم مشارکت را محدود به ساخت مدرسه نکنند و در بخش نرم‌افزاری و ارتقای کیفیت مدرسه نیز مشارکت کنند، گفت: در مدارس هیئت‌امنایی گزارش‌ها نشان می‌دهد که حضور خیرین بسیار موثر بوده است.

وی درباره در اولویت نبودن بانوان خیر مدرسه‌ساز عنوان کرد: به لحاظ قانونی تفاوتی بین خیرین مرد و زن وجود ندارد و این به فرهنگ اجتماعی برمی‌گردد و هیچ منع قانونی برای حضور و مشارکت بانوان وجود ندارد و اگر خودشان بخواهند می‌توانند مشارکت داشته باشند کما اینکه در سال‌های گذشته این مشارکت خوب و بالا بوده است.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل خبرگزاری شبستان نماز جمعه قم کانون های فرهنگی هنری مساجد رونق تولید آق قلا خطبه نماز جمعه کارگران نوید ادهم کنکور سراسری وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها