Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@09:26:54 GMT

امام جمعه موقت سابق سمنان درگذشت

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۴۱۳

امام جمعه موقت سابق سمنان درگذشت

حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی، استاد حوزه و دانشگاه، امام جمعه موقت سابق سمنان، دار فانی را وداع گفت و به دو برادر شهیدش پیوست.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، وی که برادر شهیدان سید جمال و سید مهدی احمد پناهی است، از روحانیون وارسته و مردمی سمنان و محل مراجعه بسیاری از شهروندان بود.

امامت جمعه موقت سمنان، تدریس در حوزه و دانشگاه و مدیریت مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) مهدیشهر و ریاست ستاد نماز جمعه شهرستان سمنان، بخشی از سوابق کاری زنده یاد حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادران این روحانی فقید، شهید سید جمال احمد پناهی، سال ۶۵ در شلمچه و طلبه شهید سید مهدی احمد پناهی، سال 66 در جزیره مجنون به جرگه شهیدان پیوستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سمنان امام جمعه سابق روحانی مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

معصومه حائری، عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی بود که علی‌رغم رنج‌های بسیاری که در دوره‌های مختلف زندگی، غربت در روزگار تبعید حضرت امام (ره)، شهادت همسر و چشیدن مصائب این فقدان، نقش مادری و ستون خانه بودن را به‌جا آورد و تا جان در بدن داشت بر عشق خود نسبت به «مصطفی» و «امامِ مصطفی» استوار ماند.

کد خبر 747828

دیگر خبرها

  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود