Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@15:05:29 GMT

قاتل روحانی همدانی در درگیری با ماموران پلیس کشته شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۴۶۰

قاتل روحانی همدانی در درگیری با ماموران پلیس کشته شد

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه قاتل طلبه همدانی از اشرار سابقه‌دار بود، گفت: این فرد در درگیری با ماموران نیروی انتظامی به هلاکت رسید. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هلاکت قاتل طلبه همدانی اظهار داشت:فرد مذکور که روز گذشته در مقابل مدرسه آخوند یک طلبه را با شلیک گلوله به قتل رساند، با تلاش و پیگیری نیروهای عملیاتی نیروی انتظامی استان شناسایی و به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  مأموران نیروی انتظامی استان بامداد امروز بعد از شناسایی قاتل برای دستگیری او در محل حاضر شدند، قاتل  برای فرار قصد استفاده از سلاح گرم را داشت که با عکس العمل به موقع ماموران قاتل به هلاکت رسید.

کامرانی صالح با بیان اینکه قاتل از شروران سابقه‌دار بود گفت: در درگیری مأموران ناجا با قاتل دو نفر از نیروهای ما زخمی شدند.

وی با بیان اینکه درگیری مسلحانه ماموران با قاتل متواری که حدود 20 دقیقه طول کشید و سرانجام قاتل به هلاکت رسید و دو تن از ماموران جان برکف پلیس استان نیز در این درگیری به صورت سطحی مجروح شدند.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

کریستوفر اوریه در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۰ مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه ۲۶ سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد، اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید ۲۳ سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند، اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده شده است.»

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد