Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: برای تبدیل شبکه فشار ضعیف برق نقاط مختلف استان به کابل خود نگهدار، 2 هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

هیوا لهونیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج هزار و 300 کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق استان نیازمند تبدیل به کابل خود نگهدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در سال 97 حدود 120 کیلومتر شبکه برق استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد، افزود: سال گذشته و در راستای مقابله با سرقت سیم های برق، 166 کیلومتر کابل خودنگهدار در نقاط مختلف استان نصب شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: بیش از یک هزار و 462 کیلومتر از شبکه فشار متوسط برق استان فرسوده است و برای اصلاح و بازسازی آن سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
لهونیان یادآور شد: یک هزار و 527 کیلومتر از شبکه فشار صعیف کردستان نیز فرسوده بوده و یک هزار و 200 پست توزیع نیز نیاز به اصلاح و بازسازی دارد.
به گزارش ایرنا، 46 درصد مصرف برق کل استان در بخش کشاورزی، 10 درصد صنعت، 9 درصد عمومی و بقیه در بخش های دیگر مصرف می شود.
صنعت برق از سال 1326 وارد کردستان شده است و شرکت توزیع نیروی برق کردستان به 637 هزار و 530 مشترک خدمات می دهد و 100 درصد جمعیت شهری و تمام روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انرژي شركت توزيع برق كابل خودنگهدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز