Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@12:28:58 GMT

◄ اتمام پروژه ملی مسکن‌مهر تا پایان سال 98

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۵۷۲

◄ اتمام پروژه ملی مسکن‌مهر تا پایان سال 98

تین‌نیوز | 

محمد اسلامی، وزیر راه‌وشهرسازی ابراز امیدواری کرد که با توجه به تلاش این وزارت تا پایان سال 98 پرونده مسکن مهر بسته شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه‌وشهرسازی، اسلامی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی شهر جدید پردیس بابیان اینکه باید در خانه‌دار کردن مردم اعتقاد راسخ داشته باشیم گفت: معنای این حرف من صرفاً ساخت خانه برای مردم نیست بلکه معنای آن تسهیل گری، ایجاد هماهنگی، اعمال مدیریت و فراهم کردن زمینه خانه‌دار شدن آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تکمیل و تحویل واحد‌های باقی‌مانده مسکن مهر را تکلیف اساسی وزارت راه‌وشهرسازی در سال‌جاری اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره شاهد فعال شدن بسیاری از پروژه‌های متوقف‌شده مسکن مهر بودیم که تصمیم داریم این روند را ضمن افتتاح و تحویل واحد‌ها تا پایان سال ۹۸ در سراسر کشور ادامه دهیم و پرونده مسکن مهر را ببندیم.

وزیر راه‌وشهرسازی آغاز ۴۰۰هزار واحد مسکونی جدید در سطح کشور را مأموریت دوم این وزارتخانه در حوزه مسکن در سال‌جاری دانست و گفت: قطعاً این اقدام در تعادل بخشی بازار مسکن تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت چراکه جامعه هدف آن اقشار متوسط و کم‌درآمد هستند که باید خانه‌دار شدن آن‌ها را طبق الگو‌های تعریف‌شده در این برنامه تا حد ممکن تسهیل کنیم.

او تحویل محیط مناسب زندگی به مردم را نکته کلیدی در اجرای این برنامه دانست و گفت: مردم تنها به یک سرپناه احتیاج ندارند بلکه تمامی خدمات لازم برای زندگی آن‌ها باید در شهر‌های جدید فراهم شود.

اسلامی با تأکید بر ضرورت هویت بخشی به شهر‌های جدید بیان کرد: ما باید شخصیت و هویت شهر‌ها را با کمک مردم فراهم و معرفی کنیم و در این راستا ایجاد اعتماد متقابل بین سرمایه‌گذاران و سرمایه پذیر امری ضروری است که قطعاً در افزایش راندمان اجرای پروژه‌ها نقش مؤثری خواهد داشت.

وزیر راه‌وشهرسازی در پایان ضمن قدردانی از استاندار و دستگاه‌های خدمات را برای همکاری در تکمیل واحد‌های مسکن مهر گفت: در این راستا حمل‌ونقل درونی و اتصال به پردیس به کلان‌شهر تهران نیز برای ما در اولویت قرار دارد تا درنهایت شهری فاخر را با محیط و کیفیتی مطلوب به شهروندان ارائه دهیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مسکن مهر وزیر راه شهر جدید پردیس محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صباغ افزود: توانستیم ۱۳۷ پروژه را در یکصد و هفتمین پویش امید و افتخار به شهروندان شمیران هدیه دهیم و ۶۶ پروژه توسعه محله‌ای را نیز در افتتاحیه پروژه‌های من شهردارم شهرداری تهران، قرار دهیم و سایر پروژه‌ها با غیر مستمرها نیز در طول سال افتتاح شد.

وی به اتمام پروژه‌هایی اشاره کرد که بالغ بر ۱۰ سال بلاتکلیف رها شده بود که مجموعه چند منظوره ریحانه از آن جمله بود که پس از ۱۳ سال از زمان شروع آن امسال مهیای استفاده شهروندان شد و همچنین مجموعه ورزشی شهدای شهرک نفت نیز پس از ۱۲ سال به اتمام رسید و ۵ مجموعه ورزشی دیگر نیز به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال ساخت است که با اتمام آنها سرانه‌های ورزشی منطقه از ۱۷ سانتی‌متر به ۳۰ سانتی‌متر برای هر فرد خواهد رسید.

شهردار منطقه یک گفت: تلاش‌های منطقه در اجرای پروژه‌های احداثی نیز منجر به افزایش ۹۵ درصدی اعتبارات منطقه از ۸۸۲ میلیارد تومان به ۱,۶۶۵ میلیارد تومان شده است که خود نویدبخش سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها در سال آتی است و سالی امید بخش و پر کار را پیش رو داریم و سعی خواهیم کرد در همه حوزه‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فضای سبز، اجتماعی و فرهنگی و… تلاش کنیم تا به رضایتمندی حداکثری اهالی شمیران برسیم.

اطلاع رسانی، نقش مهمی در ارتقای امید و رشد بالندگی جامعه دارد

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی اقدامات اجرایی نقش بسیار مهمی در شهردار منطقه یک گفت: اطلاع رسانی و تولید خبر و محتوا مهم‌ترین وظیفه در روابط عمومی‌های سازمان است و اگر در این زمینه ۳۰ درصد توان اجرایی را بر اطلاع رسانی بگذاریم کم است چرا که اگر کار خوب در این حوزه انجام شود امید در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

صباغ افزود: همه حوزه‌ها در حال انجام حجم بالای کار و خدمات هستند ولی ضعف در اطلاع رسانی وجود دارد و معرفی پروژه‌ها به مردم خوب اجرا نمی‌شود و به اهمیت رسانه دقت لازم نمی‌شود.

شهردار منطقه یک با اهمیت دانستن فضای مجازی در جامعه کنونی گفت: ۷۰ درصد اطلاع رسانی‌ها در حوزه شبکه‌های اجتماعی و مجازی است ولی هنوز مدل‌های سنتی در ادارات استفاده می‌شود.

وی افزود: خبر و محتوا باید مبتنی بر سلیقه و جذابیت مورد توجه شهروندان تنظیم و تولید شود و در حال حاضر مخاطبین به اخبار کوتاه و در حد تیتر و عکس بیشتر توجه می‌کنند و اگر خبر برای آنها جذابیت داشته باشد ادامه اطلاعات را می‌خوانند.

صدیقه محمدبیگی مدیر روابط عمومی منطقه نیز در این گردهمایی بر تشکیل شبکه‌های اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت: نیاز است با تهیه گروه‌های خبری بین روابط عمومی‌ها تمام ادارات از اقدامات و کارهای اجرایی یکدیگر مطلع شوند و یکدیگر را در اطلاع رسانی به شهروندان یاری دهند.

وی در جلسه با روابط عمومی‌ها، استفاده از شبکه‌های اجتماعی محلی را یکی از مهمترین راه‌های اطلاع رسانی برای شهروندان دانست و گفت: در جلسه‌ای که چندی پیش به همین منظور برگزار شد با ادمین‌های کانال‌های خبری محلات ارتباط برقرار کردیم تا بتوانیم اطلاعات و اقدامات را به نحو موثرتری در جامعه اطلاع رسانی کنیم.

کد خبر 6088866

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴