Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:57:00 GMT

روسیه ارسال پیام از اسد به نتانیاهو را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۱۶۶۰

روسیه ارسال پیام از اسد به نتانیاهو را تکذیب کرد

بیروت-ایرنا-سفیر روسیه در لبنان هرگونه ارسال پیام از سوی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال های گذشته را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان ، «الکساندر زاسپکین» سفیر روسیه در لبنان سخنان «ولید جنبلاط» رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه به نقل از یک دیپلمات روسی درباره اینکه «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه پیامی را به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل فرستاده است ، تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روسیه از ابتدای بحران در سوریه اسد را رهبر ملت سوریه می داند.
سفیر روسیه در لبنان تاکید کرد، این موضع همیشه در رسانه ها و در ارتباطات با کشورهای دیگر از سوی مسکو اعلام شده است.
در روزهای اخیر با توجه به شکست های نظامی امریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل آنها در منطقه برخی شایعات و اقدامات برای جبران این شکست ها افزایش یافته است.
از دیدگاه کارشناسان سیاسی برخی تصمیم های امریکا درباره رژیم صهیونیستی مانند به رسمیت شناختن حاکمیت این رژیم بر بلندی های اشغالی جولان سوریه در همین راستا صورت می گیرد.
خاورم**9366*1436*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روسيه اسراييل سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف
  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس