Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، مدیر عامل بیمه ملت قرار گیری سه صنعت بورس و بانک و بیمه در یک نمایشگاه را نشان از مشارکت دانست و گفت :آشنایی با محصولات بیمه ای و ایده های جدید، نحوه بهره برداری سایر شرکت های بیمه ای از ابزار های مورد استفاده در این صنعت، برداشت نکات مثبت کارکرد سایر همکاران در این صنعت و آگاهی از اقدامات خوب و جدیدآن ها و در صورت امکان اجرای آن در صنعت خود مهم ترین نکات مثبت نمایشگاه است که می تواند به پیشبرد اهداف صنعت بیمه کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرعلی صلاحی نژاد با بیان اینکه بیمه ملت شرکتی بر پایه IT است عنوان کرد: در این نمایشگاه ایده‌های نوظهوری در این بخش دیدم که می تواند در پیشبرد اهداف بیمه ملت کارگشا باشد و مورد استفاده قرار گیرد .

 مدیر عامل شرکت بیمه ملت در پاسخ به این سوال که سیاستهای جدید بیمه ملت بر راه اندازی شعب قرار دارد یا خیر ،عنوان کرد : با توجه به اینکه زیر ساختهای آی تی در بیمه ملت قوی است و در دنیای امروزنیز با وجود زیر ساختهای فناوری اطلاعات تاسیس شعبه مقرون به صرفه نخواهد بود در این راستا شرکت بیمه ملت تاسیس شعب را مناسب فعالیت های بیمه ای نمی بیند .

صلاحی نژاد گفت: بیمه ملت با راه اندازی دفاتر منطقه ای در حیطه وظایف تعریف شده در ۵ بخش هدایت گری، نظارت شبکه، پرداخت خسارت، تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت ، فعالیت ها را مدیریت خواهد کرد که در این راستا افتتاح دو دفتر منطقه ای در اصفهان و تبریز در برنامه سال جاری این شرکت قرار گرفته است.

صلاحی نژاد خبر داد : شعب بیمه ملت که در دوره مدیریتی قبل راه اندازی شد نیز در قالب دفاتر منطقه ای و در حیطه ۵ فعالیت مذکور به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی همچنین به تفکیک منابع حاصل از بیمه های زندگی اشاره و تصریح کرد: با رایزنی هایی که با فعالین بورس داشتیم به توافقاتی در این خصوص و کارکردهای جدید بیمه های زندگی رسیدیم که می توانیم اوراق بیمه قابل عرضه در بورس را با برنامه ریزی و ایده های خوب قابل اجرا وارد بورس و بازار سرمایه کنیم.

مدیرعامل بیمه ملت از توافق اولیه این شرکت با سازمان بورس و اوراق بهادار بر عرضه اوراق بیمه های زندگی در بازار سرمایه خبر داد

صلاحی نژاد در گفت و گو با ریسک نیوز همچنین به برنامه افزایش سرمایه در سال ۹۸ بیمه ملت اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش ارزش پول شرکت های بیمه ای نیاز به افزایش سرمایه دارند و بیمه ملت با داشتن منابع مناسب و با استفاده از سود حاصل از تسعیر ارز تصمیم به افزایش سرمایه به میزان ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ دارد.

وی در ادامه به بیمه کالاهای وارداتی و صادراتی در دریا و آب های آزاد اشاره کرد و گفت؛ با توجه به توان اتکائی بیمه ملت در شرایط تحریم ها شرکت های خارجی نیاز به بیمه دارند تا بتوانند با ارامش خاطر در دریا و آب های آزاد تجارت کنند از این رو ملت با توافقاتی که با شرکت روسی داشته توانسته کالاهایی که از طریق دریا به کشور وارد می شوند را تحت پوشش بیمه در آورد و هرچند حجم این معاملات کالاهای صادراتی کم است اما در شرایط تحریم قابل قبول است.

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فرماندار ویژه خرمشهر در نشست کمیته اقتصادی این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این نشست تاسیس یک اتاق وضعیت در فرمانداری ویژه خرمشهر است. 
مسعود خواست خدایی همچنین افزود: در حال برنامه ریزی برای استفاده همزمان از ظرفیت گردشگری زیارتی در منطقه و فعالیت تجاری مناسب هستیم 
نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: وجود سه اتاق بازرگانی در سطح استان خوزستان نشان از اهمیت ویژه اقتصادی این استان را نشان می‌دهد.
سید لفته احمدنژاد از تصویب قانون ملوانی در مجلس خبر داد و گفت: سود واردات کالا‌های ملوانی هم قرار است به مدت ۵ سال در خود مناطق هزینه شود.
رییس اداره کار و تعاون خرمشهر هم گفت:تعداد ۱۰۴۷ تعاونی ثبت شده در اداره تعاون خرمشهر وجود دارد که از این آمار تنها ۲۸۸ تعاونی فعال هستند.. رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از آموزش بازرگانان جوان از تیرماه امسال خبر داد و گفت: تامین اشتغال یکی دغدغه‌های موجود در منطقه است که این دوره‌ها می‌تواند نیروی جوان را به تجارت علاقه‌مند کرد.
سید مصطفی موسوی به جذب سرمایه گذار در منطقه اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی تنظیم شده تا از ظرفیت کمیته اقتصادی استفاده شودو تسهیلات ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد