Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@04:47:33 GMT

جزئیات جلسه هم اندیشی صبحگاهی شورا

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۱۳۱

رئیس شورای شهر تهران جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز با شهردار تهران را تشریح کرد.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و همچنین معاونان وی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مطالب زیادی در ارتباط با موضوعات مختلف مطرح شد که از آن جمله می‌توان موضوع قیمت‌ها و افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی و ستاد تنظیم بازار و همچنین موضوعات مرتبط با آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به مطالب مطرح شده، قرار شد که شهردار تهران نیز موضوع افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی را امروز در جلسه دولت مطرح کند و پس از آن فرآیند اجرایی آن نیز انجام شود.

هاشمی همچنین در ارتباط با حواشی و تغییرات سرپرست برج میلاد در هفته‌های گذشته گفت: در این زمینه نیز آقای یگانه معاون امور فرهنگی و اجتماعی توضیحاتی را مطرح کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا قبل از انتصاب آریا زند به عنوان سرپرست برج میلاد فرآیند تاییدیه‌های وی از مراجع رسمی انجام نشده است، اظهار کرد: قطعاً این فرآیند انجام می‌شود ولی یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که در گذشته از یک مرجع تاییدیه اخذ می‌شد اما متأسفانه هم اکنون نهادهایی که نظر می‌دهند زیاد شده‌اند و در همین زمینه سو ءتفاهماتی پیش می‌آید.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه نیز با توجه به فرا رسیدن نهم اردیبهشت‌ماه روز شوراها از اعضای شورای شهر تهران نیز تقدیر و تشکر شد و در پایان نیز موضوعات مختلف از سوی اعضای شورای شهر تهران در جلسه هم اندیشی مطرح شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلسه هم اندیشی شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.
در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.
هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟