Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بغداد - ايرنا - شوراي سياسي مقاومت اسلامي نجبا طي بيانيه‌اي از دولت و پارلمان عراق خواست که با ايفاي مسئوليت حاکميتي خود، زمينه اخراج نيروهاي متجاوز آمريکايي از خاک اين کشور را فراهم کنند.

به گزارش ايرنا از مرکز اطلاع رساني جنبش نجباي عراق، اين گروه مقاومت اسلامي عراق با صدور بيانيه‌اي حمله جنگنده‌هاي ائتلاف آمريکايي به نيروهاي امنيتي عراق در استان کرکوک را به‌ شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شوراي سياسي اين جنبش در بيانيه صادره، آمريکا را شيطان بزرگ خوانده است که به‌صورت مستمر با رفتار غيرعاقلانه خود حاکميت ملي عراق را نقض مي‌کند.
مقاومت اسلامي نجبا با اشاره به حمله هوايي اشغالگران به نيروهاي پليس در منطقه `الشلامغه` استان کرکوک، خاطرنشان ساخت: بر خلاف ادعاها مبني بر حضور مستشاري ـ فني آمريکا در عراق، اين تعرض ثابت کرد که نيروهاي آمريکايي با سوءنيت و آمادگي جهت تقابل نظامي، در کشور ما مستقر شده‌اند.
نجبا ضمن نامشروع دانستن ادامه حضور نيروهاي امريکايي در خاک عراق، از دولت خواسته است که با مسئوليت‌شناسي، قوانين قاطعانه‌اي را که از ناقضان حق حاکميت عراق سلب مصونيت مي‌کند، به اجرا بگذارد.
در پايان اين بيانيه، همچنين خطاب به نمايندگان مجلس عراق تصريح شده است: مسئوليت تأخير در تصويب قانون اخراج نيروهاي خارجي ـ که پوششي براي داعش هستند ـ را بر عهده پارلمان مي‌دانيم.
گفتني است نيروهاي امنيتي عراق در حال انجام عملياتي با هدف تارومار کردن بقاياي داعش در استان کرکوک بودند که با حمله ناگهاني جنگنده‌هاي ائتلاف آمريکايي در حمايت از تروريست‌ها مواجه شدند.
خاورم*1***380*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی دولت به ورود نیروهای انتظامی آمریکا به دانشگاه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «دانشجویان آمریکایی»، نوشت:

«ما ربع قرن پیش، قانونی تصویب کرده‌ایم که ورود نیروی نظامی و انتظامی را به مراکز دانشگاهی ممنوع کرده است. دانشگاه محل ‎گفت‌وگو است…»

در چند روز گذشته دانشگاه‌های مختلف آمریکا محل بیان اعتراضات دانشجویان و استادان دانشگاه نسبت به نسل‌کشی مردم غزه و بمباران مناطق مسکونی این باریکه بوده است که ورود پلیس و نیروهای امنیتی و انتظامی به فضای دانشگاه‌ها و بازداشت خشونت‌آمیز دانشجویان و استادان معترض را به همراه داشته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به ورود نیروهای انتظامی آمریکا به دانشگاه‌ها
  • بیانیه ارتش اسرائیل درباره عملیات رفح
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • توقف ارسال سلاح از آمریکا به اسرائیل به دلیل اختلاف بر سر حمله به رفح
  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • مقاومت عراق مسؤولیت حمله پهپادی به ایلات اشغالی را بر عهده گرفت
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی