Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:40:13 GMT

مهلت ارسال مدارک برای امریه در شرکتهای دانش بنیان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۲۰۹

مهلت ارسال مدارک برای امریه در شرکتهای دانش بنیان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، متقاضیان تسهیلات نظام وظیفه تخصصی اعزامی اول تیر ماه سال ۱۳۹۸، در صورت تمایل به استفاده از امریه در شرکت دانش بنیان (۲۲ ماه خدمت در شرکت دانش بنیان) صرفاً تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا برگ اعزام خود را از طریق سامانه سرباز فناور (social.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tinet.ir) و یا سامانه پاسخگویی crm.daneshbonyan.ir (منوی ایجاد پرسش جدید- تسهیلات سربازی) ارسال کنند.

تسهیلات نظام وظیفه تخصصی به صورت اعزام وظیفه‌های مأمور به شرکتهای دانش بنیان از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون بنیانگذاران و افراد کلیدی شرکتهای دانش بنیان که مشمول اعزام به خدمت نظام وظیفه می‌باشند در صورت احراز شرایط فرد و شرکت می‌توانند بعد از گذراندن دوران آموزشی، ما بقی خدمت خود را در شرکت خود سپری کنند.

افراد متقاضی این تسهیلات لازم است حداقل سه ماه گذشته در شرکت دانش بنیان دارای سوابق بیمه باشند و با توجه به امتیازبندی شیوه‌نامه بهره مندی دانش آموختگان برترِ فنّاور از تسهیلات خدمت نظام وظیفۀ تخصصی حداقل ۶۰ امتیاز کسب کنند.

همچنین برای استفاده از این تسهیلات لازم است، در سامانه سینا (sina.bmn.ir) تقاضای خود را ارسال کرده و بعد از احراز شرایط، حداقل ۴۵ روز پیش از تاریخ اعزام، برگ سبز خود را برای مرکز شرکتها و مؤسسات دانش بنیان از طریق سامانه‌های مذکور ارسال کنند.

کد خبر 4601641 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: سربازی شرکت دانش بنیان تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود

به گزارش خبرآنلاین ، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رایگان شدن خدمات درمان برای کودکان تا سن ۷ سال در مراکز پزشکی دولتی گفت: در حوزه سلامت در سنین مختلف شرایط خاصی وجود دارد که ما باید به آن توجه کنیم. بسیاری از بیماری‌های انسان در ۷ سال اول زندگی او ایجاد می‌شود که اگر این بیماری‌ها در همان سنین کودکی پیشگیری شود، فرد در سنین بزرگسالی دیگر درگیر درمان این بیماری‌ها نخواهد شد.

ایسنا در خبری نوشت: وی افزود: رشد تکاملی بدن انسان در طول دهه اول عمر او ایجاد می‌شود. بنابراین هر حادثه‌ای به ویژه در ۷ سال اول زندگی کودکان می‌تواند پایدار شود. برهمین اساس با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که صورت گرفت در نهایت، رایگان شدن خدمات پزشکی برای کودکان تا سن ۷ سالگی در مراکز پزشکی دولتی در هیئت دولت به تصویب رسید. این طرح مایه افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است که علی رغم همه مشکلات و تحریم‌ها خدمات پزشکی به کودکان تا ۷ سال را در مراکز دولتی رایگان اعلام کند.

عین اللهی گفت: این مسئله در واقع یک سرمایه گذاری برای آینده کشور است و ممکن است نتایج آن در دولت فعلی دیده نشود ولی در ۱۰ یا ۲۰ سال آینده نتایج آن مشخص خواهد شد و کشور را از نظر سلامت بیمه می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص کمبود دارو برای بیماران تالاسمی بیان کرد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تأمین کنیم. در زمینه داروی بیماری تالاسمی افزایش تولید داشته‌ایم ولی تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که پزشک باید این را تشخیص دهد. کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تأمین خواهیم کرد.

وزیر بهداشت درباره اهمیت تولید پانسمان برای بیماران پروانه‌ای خاطرنشان کرد: ما ابتدای دولت ۷۰۰ شرکت دانش بنیان داشتیم که این میزان هم‌اکنون به ۱۴۰۰ شرکت رسیده که به‌نوعی رکورد است. با حمایت دولت تعداد این شرکت‌ها باز هم افزایش خواهد داشت که یکی از دستاوردهای همین شرکت‌ها، تولید این پانسمان بوده است. البته این کار در مرحله پژوهشی است و امیدواریم به مرحله تجاری‌سازی برسد

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901804

دیگر خبرها

  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان