Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از این اتفاقاتی برای پرسپولیس در اصفهان رخ داده که صد برابر بدتر از اتفاقات مسابقه روز جمعه ورزشگاه آزادی بود.

مهرداد میناوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتفاقات دیدار اخیر پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: هر سال در اصفهان بلاهای زیادی سر پرسپولیس می آید؛ از شکستن شیشه اتوبوس تا آب های مسموم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزشگاه آزادی بهترین جایگاه در اختیار هواداران سپاهان قرار گرفته آن وقت پرسپولیس را محکوم می کنند. همه اتفاقات دیروز یک صدم اتفاقاتی که همیشه در اصفهان برای پرسپولیس رخ می دهد هم نبود.
وی افزود: سپاهان آمده بود تا با دفاع اتوبوسی یک امتیاز بگیرد و برود اما هدف هواداران سپاهان این بود که بهانه ای برای دیدار جام حذفی داشته باشند. همه این اتفاقات و جنجال ها از سوی آنها شکل گرفت. البته به هدفشان هم رسیدند.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: از نزدیک شاهد اتفاقات ورزشگاه بودم. کوچکترین چیزی از سوی هواداران پرسپولیس به داخل زمین پرتاب نشد، هوادارانی هم که بالای سر سپاهانی ها نشسته بودند، کوچکترین کاری انجام ندادند. همه فیلم ها و مستندات هم موجود است.
وی در رابطه با اظهارات سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان که به نوعی هواداران پرسپولیس را تهدید کرده بود، گفت: این اتفاقات مهندسی شده بود و شاید به این بازیکن هم خط داده بودند که این صحبت ها را مطرح کند. بهتر است این بازیکن راه دیگری را برای مطرح شدن انتخاب کند. او می تواند از نظر فنی خودی نشان دهد تا مطرح شود. در فوتبال باید داخل زمین حرف زد.
میناوند در رابطه با دیدار آینده پرسپولیس و تراکتورسازی و حواشی پیرامون این بازی گفت: تراکتورسازی تیمی دوست‌داشتنی بود که همه برایش احترام قائل بودند اما از زمانی که یکسری آقایان مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفتند، شرایط متفاوت شد. دلیلی ندارد چون محمدرضا زنوزی پول دارد، هر کاری که می خواهد انجام دهد. مصاحبه های اخیر او جو را کاملا متشنج کرد و اوضاع تراکتورسازی را به هم ریخت.
وی اضافه کرد: در سه بازی اخیر آه محسن فروزان، دامن تراکتورسازی را گرفت. مگر می شود بدون مدرک با آبروی فردی بازی کرد آن وقت مسئولان فوتبال اقدامی انجام ندهند؟
پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم خدا شرایط تبریز را به خیر کند. واقعا همه استرس گرفته اند. به عنوان پیشکسوت دوست دارم همراه تیمم باشم و از تیمم حمایت کنم. برای مثال در بازی با نساجی همه کنار هم در قائمشهر بازی را دیدیم و تیم خودمان را تشویق کردیم، اتفاقی هم رخ نداد اما واقعا حضور در تبریز در این شرایط سخت است.
وی در خصوص شرایط پرسپولیس و انتقاداتی که اخیرا از تیم برانکو مطرح می شود گفت: هنوز اختلاف امتیاز با سایر تیم ها زیاد است. برخی اظهارنظرها واقعا به ضرر تیم است. برای مثال علی علیپور هنوز هم بییشترین گل زده را در لیگ دارد اما از او انتقاد می کنند. همه می خواهند به پرسپولیس هجمه وارد کنند اما کسانی که به اسم پرسپولیس به جایی رسیدند نباید در این شرایط حساس خودزنی کنند.
میناوند خاطرنشان کرد: الان اگر عده ای اجازه می دادند و شرایط را به نفع حریفان رقم نمی زدند، خیلی زودتر از این ها قهرمانی پرسپولیس مسجل شده بود و تیم برانکو تمرکزش را روی آسیا می گذاشت اما هنوز هم دیر نشده و در آستانه کسب سومین قهرمانی هستیم.
پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: وظیفه بزرگان تیم مانند کریم باقری، محسن خلیلی و سید جلال حسینی این است که تمرکز بازیکنان را حفظ کنند و شرایط تیم را آرام نگه دارند تا تمرکز کسی به هم نریزد. نقش بزرگان تیم در این شرایط بسیار پررنگ است.
ورزشی**9463**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پرسپوليس مهرداد ميناوند سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی درباره تهدیدهای مداوم مقامات رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه گفت حمله به رفح تنها به جنایت علیه غیرنظامیان منجر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «محمد الهندی» در گفت‌وگو با «العربی الجدید» درباره مذاکرات آتش‌بس اعلام کرد: در عمل مذاکرات به حالت تعلیق درآمده است، اما از آنجایی که مذاکرات برای بازگرداندن اسرا از غزه مورد نیاز آمریکا و کابینه رژیم اشغالگر است، انتظار می‌رود که از سر گرفته شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره موضع مقاومت درباره پیشنهاد جدید آمریکا گفت: پیشنهاد آمریکا بر این اساس مطرح شد تا شکاف میان پیشنهاد مقاومت و پیشنهاد دشمن را پر کند، پس نسخه «بدتر» پیشنهاد رژیم اشغالگر با عبارت‌ها و تبلیغات «گمراه‌کننده» است و مقاومت با تاکید بر موضع خود به این پیشنهاد پاسخ داد.

الهندی ادامه داد: پیشنهادی که اخیرا به نام میانجی‌ها تبلیغ شد، یک پیشنهاد کاملا آمریکایی است و بنابراین کاملا تابع خواسته اسرائیل است و مقاومت نیز به آن پاسخ داد و جنبش جهاد اسلامی موضع جداگانه‌ای ندارد و حماس مجاز است در این زمینه به نام مقاومت مذاکره کند.

وی افزود: آنچه کابینه رژیم اشغالگر و بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) درباره مانع‌تراشی مقاومت ادعا می‌کنند، دروغی برای به تعویق انداختن و طفره رفتن از انجام معامله است. طرفی که مدام در حال عقب‌نشینی و مانع‌تراشی است، نتانیاهو است.

وی درباره تهدیدهای صهیونیست‌ها برای حمله به رفح نیز تاکید کرد: تهاجم به رفح به عنوان تصویری از پیروزی و دستیابی به هدف «درهم شکستن مقاومت» در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود، اما در واقع مانند حمله به خان‌یونس، شمال یا مرکز نوار غزه خواهد بود و سپس ما به همان نقطه قبل از تهاجم باز می‌گردیم و این در حالی است که رژیم اشغالگر چیزی جز جنایت علیه غیرنظامیان به دست نیاورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم