Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در پیامی  بمناسبت هفته کارگر و روز بسیج کارگری این روز را به کارگران بسیجی تبرگ گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد :

باسمه تعالی

قال الصّادقُ علیه‌السلام:
الکادُّ عَلی عَیالِهِ کَالمُجاهِد فی سَبیلِ الله
کسی که برای تأمین معاش و مایحتاج زندگی خانواده‌اش تلاش کند، مانند رزمنده‌ای است که در راه خدا می‌جنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران ستون های اصلی اقتصاد جامعه هستند، کارگرانی که با همت و تلاش مظاعف خودشان عزت و سربلندی یک جامعه را به همراه می آورند.

اگر جامعه ای بخواهد استقلال و هویت داشته باشد باید قدر کار و کارگر خودش را بداند، کارگر یک واژه مقدس است چرا که او برای عزت و سربلندی کشورش تلاش میکند و سختی ها و مشکلات را به جان میخرد تا شاهد استقلال و عزت میهن خویش باشد.

کارگران و کارفرمایان به عنوان سربازان جنگ اقتصادی بیشترین نقش را در گردش چرخه تولید ملی و تحقق شعار سال،"رونق تولید" دارند، با این اوصاف تعطیلی هر کارخانه و از دست رفتن اشتغال در حکم از دست رفتن یک سنگر و خاک‌ریز است، کارخانه‌ها و کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرارگرفته‌اند.

نهم اردیبهشت سالروز بازگشت پیکر سردار شهید عبدالحسین برونسی به ایران اسلامی است از آنجا که اوستا عبدالحسین برونسی افتخار جامعه کارگری و نماد یک کارگر انقلابی خدوم و زحمتکش می باشد این روز را روز بسیج کارگری نام نهادند،

سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور این روز را به همه کارگران بسیجی و انقلابی کشور تبریک گفته و از خداوند منان برای این قشر زحمتکش و خدوم آرزوی سربلندی و سعادت دارد .

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج کارگری هفته کارگر نهم اردیبهشت روز بسیج کارگری روز قشر پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

حسین رضایی در این آئین ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان افزود: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین (رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی و ... است.

محمود شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت کوش واحد‌های صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه محوری خود می‌دانیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

شریفی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و افزود: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی