Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:24:17 GMT

گاز گرفتن در خانواده سوارز موروثی است!(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۴۱۲

گاز گرفتن در خانواده سوارز موروثی است!(عکس)

تصویر کوچکترین فرزند لوئیس سوارز که دیشب بعد از قهرمانی بارسا در لالیگا در حال گاز گرفتن شانه پدرش منتشر شده بار دیگر خاطره‌ی ماجرای عجیب سوارز و کیه‌لینی را زنده کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو سوارز، کوچکترین پسر لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا به احتمال زیاد وقتی بزرگ شود می‌خواهد مثل پدرش فوتبالیست شود اما به نظر می‌رسد لائوتارو از هم اکنون بعضی از عادت‌های بدش پدرش را به ارث برده است، عادتهایی مثل گاز گرفتن بازیکنان حریف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیشب بعد از پیروزی بارسلونا بر لوانته و قهرمانی تیم کاتالان در لالیگا، در حالیکه بازیکنان بارسلونا در حال جشن گرفتن قهرمانی‌شان بودند، عکسی از لوئیس سوارز و فرزند شش ماهه‌اش منتشر شد که به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در این تصویر، لاوتارو در حال گاز گرفتن شانه پدرش دیده می‌شود و مشخص است که چنین صحنه‌ای بی‌تردید ذهن بیننده را به ماجرای عجیب لوئیس سوارز و جیورجیو کیه‌لینی معطوف می‌کند.

 

 

سوارز پیش از جام جهانی 2014 هم سابقه گاز گرفتن رقبایش را داشت و حتی به خاطر این کار محروم شده بود ولی مشهورترین صحنه گاز گرفتن او در این جام جهانی اتفاق افتاد. در جریان دیدار اروگوئه و ایتالیا، سوارز شانه جیورجیو کیه‌لینی را گاز گرفت و این حرکت او در جریان بازی توسط داورها دیده نشده و با جریمه مواجه نشد.

 

 

 

بارسلونا لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم

بدون شرح از حواشی لیگ برتر فوتبال ترکیه.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • وینیسیوس جونیور برای آقایان وقت ندارد؛ عکس گرفتن فقط با خانم ها! / فیلم
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم