Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@23:33:58 GMT

پایان خانه به دوشی مؤسسه قرآنی مصباح یاسوج

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۴۷۹

پایان خانه به دوشی مؤسسه قرآنی مصباح یاسوج

زینب حسینی، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی مصباح یاسوج، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مؤسسه قرآنی مصباح در سال 1388 با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش بانوان و آقایان در همه رده‌های سنی با حضور 6 نفر مربی فعالیت خود را آغاز کرد.
وی دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، مداحی و آموزش زبان عربی، تفسیر، احکام، حفظ، محافل انس با قرآن و دعاخوانی با حضور میانگین 40 نفر شرکت‌کننده را از برنامه‌های اجرایی مؤسسه بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی مصباح یاسوج با اشاره به فعالیت مؤسسه در مکان استیجاری، تصریح کرد: تاکنون هیچ خیری برای کمک پیدا نشده است، ضمن اینکه قرار است در سال جدید در شیفت مخالف یکی از مدارس فعالیت مؤسسه را آغاز کنیم.
حسینی برگزاری دوره‌های حفظ، روخوانی و روانخوانی ویژه زنان بی‌سواد، دعاخوانی، مشاوره دینی، تبیین احادیث، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و...را از برنامه‌های در دست اجرا طی سال‌جاری عنوان کرد.
وی با توصیه به مؤسسات قرآنی، یادآور شد: ایجاد انگیزه و جذابیت کاری و مشاوره‌ای را سرلوحه کار خود قرار دهند تا مردم و مسئولان از عملکردشان سرد نشوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی خانه به دوشی مشاوره دینی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر