Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برنامه ریزی های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال 98 بر محوریت انجام کارهای فرهنگی و پیشگیری در استان متمرکز گردد.

به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اظهار داشت: نگاه شورای مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیرانه و آگاهی بخش باشد چرا که اعتیاد یکی از معضلات اجتماعی مهمی است که جوانان به عنوان سرمایه های ملی کشور را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد نیازمند تلاش بیشتر برای مبارزه با این پدیده شوم در جامعه هستیم و اعضای کمیته ها باید ضمن پرهیز از جزیره ای عمل کردن در انجام درست وظایف محوله اهتمام بیشتری داشته باشند .
حیدری تاکید کرد: با برنامه ریزی، پشتکار و مدیریت مناسب بر عملکرد سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر نظارت گردد.
وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی پیشگیری اولیه از اعتیاد برای اقشار در معرض آسیب جامعه به ویژه نسل جوان و آگاهی بخشی خانواده ها در دستور کار باشد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت ساماندهی معتادان متجاهر در استان ، بیان داشت: ساماندهی و نگهداری این افراد در هرمزگان در کوتاه مدت به صورت جدی تا رسیدن به نتایج مطلوب پیگیری و دنبال شود.
حیدری تاکید کرد: طرح های توانمند سازی افراد درمان شده از اعتیاد در حوزه‌های مختلف اشتغال، خانواده، فرهنگی و روانی در هرمزگان به صورت ویژه حمایت گردد تا شاهد بازگشت بدون دغدغه این قشر به جامعه باشیم.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مبارزه با مواد مخدر معاون سياسي استانداري هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود