Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@20:20:08 GMT

سوتی کارشناس شبکه من و تو درباره طاق کسری

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۲۷۴۱

سوتی کارشناس شبکه من و تو درباره طاق کسری

به گزارش جام نیوز، در برنامه های گفتگو محور روبرو، از شبکه #منوتو، کارشناس جوان این برنامه مرتکب اشتباهی فاحش شد

 

وی با حرارت خاصی درباره عدم رسیدگی ایران به طاق کسری که در کشور عراق قرار دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی دشمن هویت ایرانی است در روز بزرگداشت کوروش، پاسارگاد را می بندد، طاق کسری در آستانه نابودی است به آن توجهی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی که این اظهارات را از روی نوشته های مقابل خود می خواند، متوجه اشتباه خود نشد تا آن را اصلاح کند و به سوژه شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

 

گفتنی است طاق کسری در عراق است و این ادعا در حالی است چنانچه جمهوری اسلامی تاکنون بودجه ای برای این امر اختصاص می داد همین فرد یا این برنامه، وقتی اختصاصی به آن برای نقد می دادند و مدعی می شدند پول مردم و مملکت خرج عراقی می شود.

 

برای یک مخاطب مهم است وقتی پای برنامه ای می نشیند که کارشناس آن مدعی دفاع از فرهنگ، هویت و تمدن ایرانی است، باید اندک تسلطی درباره ادعاهایش داشته باشد و مرتکب چنین اظهارات ناشیانه ای نشود.

 

البته این تنها سوتی این برنامه نبود و در همین نشست خانم نازیلا گلستان، نماینده ویژه شورای ملی ایرانیان در امور حقوق بشر که ربطی به مباحث اقتصادی ندارد،  «تورمْ، نقطه به نقطه»! بجای «تورمِ نقطه به نقطه»، استفاده کرد.

 

چنین اشتباهاتی در کنار خواندن مطالب از روی برگه در کنار تسلط نداشتن به مطالب و کتمان واقعیت های ایران این شائبه را دامن می زند که احتمالا مطالب دیکته شده شبکه را بازگو می کنند مطالبی که ممکن است از سوی افرادی مانند کامران_عباسی برای شان آماده کرده باشند.

 

یکی از کاربران توئیتر نیز با اشاره به اشتباه صورت گرفته نوشت: یکی به این بچه بگوید «طاق کسری» در عراق واقع شده؛ بالاخره #ایران در عراق خرج بکند یا نکند!؟ تعجب می‌کنم چرا جناب @najahmali درجا گوش‌اش را نپیچاند. طفلک تازه دارد از روی نوشته هم می‌خواند!

 

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فرهنگ من و تو شبکه عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل ازروابط عمومی پروژه، قسمت جدید برنامه «کافه مستند» امشب جمعه هفتم اردیبهشت با گفت‌وگو درباره مستند «آقای خاص» از شبکه افق پخش می‌شود.

این مستند به کارگردانی سجاد ترابی تلاش دارد اطلاعات تازه ای درباره محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ملقب به آقای خاص کشتی ایران ارایه دهد و با روایت ناگفته هایی به فراز و فرودهای زندگی حرفه ای این مربی محبوب کشتی بپردازد؛ ضمن اینکه فرزاد حسنی نیز راوی این مستند است.

«آقای خاص» مستندی نیمه بلند است که در هفدهمین جشنواره مستند «سینماحقیقت» حضور داشت و قرار است برای نخستین بار از تلویزیون پخش شود.

بعد از پخش این مستند، در میز نقد «کافه مستند» داوود مرادیان و مهدی انصاری میزبان سجاد ترابی، کارگران این اثر هستند و درباره مسایل فنی این فیلم و همچنین نکات مربوط به مستندهای ورزشی گفت‌وگو می کنند.

در میز محتوایی برنامه نیز داوود مرادیان میزبان علی محمدی قهرمان کشتی فرنگی و همچنین مدیر تیم‌های ملی کشتی خواهد بود تا درباره محمد بنا و ویژگی‌های این اسطوره کشتی ایران با یکدیگر صحبت کنند. در میز مستند برنامه نیز امیر مهریزدان مدیر پیشین مرکز مستند سوره که به تازگی ماموریت دو ساله‌اش در این مرکز به اتمام رسیده مهمان برنامه است تا درباره مسایل جاری حوزه مستند و مشکلات مستندسازان گفت‌وگو کند.

«کافه مستند» به تهیه کنندگی محمدعلی محمددوست و با اجرای داوود مرادیان در گروه مستند شبکه افق تولید می شود و تلاش می کند نگاه متفاوتی به مقوله مستند داشته باشد.

«کافه مستند» هر هفته جمعه شب ها ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شود.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900032

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد