Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای اخیر چند کانال تلگرامی ضدانقلاب با تحریف آشکار سخنان آیت‌الله علم الهدی و انتشار قسمتی از سخنرانی وی، قصد تخریب مجدد امام جمعه مشهد را داشتند. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در روزهای اخیر چند کانال تلگرامی ضدانقلاب  با تحریف آشکار سخنان آیت‌الله علم الهدی و انتشار قسمتی از سخنرانی وی،  قصد تخریب مجدد امام جمعه مشهد را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از پست تلگرامی این کانال‌ها جمله‌ای به نقل از آیت‌الله علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه گذشته داخل علامت گیومه(" ") که به معنای نقل قول مستقیم است استفاده شده که در هیچ سایت ،خبرگزاری یا پایگاه اطلاع رسانی در متن سخنرانی امام جمعه مشهد دیده نمی‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی: بازار جهانی تحمل حذف نفت ایران را ندارد

عبارت «تمدید نشدن معافیت واردات نفت نشانه نزدیکی ظهور است» تنها برداشت غلط نویسنده از سخنان خطیب جمعه مشهد بوده. اما اصل مطلبی که در خصوص بیانیه جدید نفتی آمریکا و ارتباطش با نزدیکی ظهور از طرف آیت‌الله علم الهدی بیان شد این عبارت بود "در شب نیمه شعبان، توجهات، استغاثه‌ها و وابستگی به عشق امام زمان در دل مردم تولید امید کرده و برای این‌که به خیال خودش این امیدها را با یک شوک ناامیدی تقابل کند، این بیانیه را در روز بعد از نیمه شعبان صادر کرد؛ یک جهت مثبت صدور این بیانیه این است که استکبار جهانی از ظهور امام زمان ما ترسیده و استکبار جهانی از انتظار ما وحشت کرده یعنی دقیقاً رعب لازمی که قبل از ظهور حضرت در دل‌های مستکبران کره زمین می‌افتد، این بیانیه حکایت می‌کند آن رعب را خدا در دل آنان قرار داده و القا این رعب در دل مستکبرین، نشان این است که فرج نزدیک شده، اشک‌ها اثر گذاشته، الغوث‌ها به نتیجه می‌رسد وعرض ارادت‌ها دارد نتیجه خودش را نشان می‌دهد"

آنطور که از متن سخنان امام جمعه‌ مشهد استنباط می‌شود این است که آیت الله علم الهدی صدور بیانیه از طرف آمریکا را نشان از رعب و وحشت استکبار جهانی از انتظار مهدوی جامعه ایران دانسته و این رعب و وحشت در دل مستکبران را نشانه نزدیکی فرج معرفی کرده است .در واقع از نظر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی،  تمدید نشدن معافیت نفتی معلولی از رعب و وحشت مستکبران از ظهور و این رعب و وحشت مستکبران است که نشانه‌ای از نزدیکی فرج است.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آیت‌الله علم‌الهدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد