Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا موفق به دریافت گواهی نامه استقرار نظام مراقبت و نظارت بر مصرف خون و فراورده‌ها (هموویژولانس) از سازمان انتقال خون شد.

به گزارش ایسنا، این مرکز جزو معدود مراکز جراحی محدود است که موفق به دریافت این مجوز شده است.

سابقاً نیز بانک خون این مرکز با برخورداری از کد مربوط به سازمان انتقال خون از مجوز مربوطه برخوردار بود و پیرو دستورالعمل جدید مبنی بر لزوم دریافت گواهی نامه و مجوز استقرار بانک خون در این مرکز، اقدامات مقتضی و الزامات درخواستی وزارت بهداشت صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این الزامات، گذراندن دوره‌های مربوط به هموویژولانس توسط تمامی گروه‌های مرتبط با شبکه مصرف فراورده‌های خونی اعم از کادر اتاق عمل، کادر بخش بستری، کادر آزمایشگاه و کلیه پزشکان و متخصصین مستقر در مرکز درمان بود.

طبق اعلام روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا وابسته به پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است با بهترین میزان موفقیت و بارداری مجموعه کامل آزمایشگاه‌های تشخیص طبی، پاتولوژی، جنین شناسی، ایمونولوژی و فلوسایتومتری، ژنتیک، آندرولوژی و … را که مورد نیاز زوجین نابارور است در این مجموعه راه‌اندازی کند و زوجینی که به این مرکز مراجعه می‌کنند تمامی خدمات آزمایشگاهی را در محل مرکز با بالاترین دقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت می‌کنند.

این مرکز در تهران - خیابان شریعتی، ابتدای خیابان یخچال واقع شده و علاقمندان می‌توانند با شماره ۲۳۵۱۹ تماس گرفته یا به آدرس سایتwww.avicennaclinic.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهي ناباروري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای سیاح رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: میز‌های خدمت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در ایستگاه‌های مترو تجریش، امام خمینی (ره)، ۱۵ خرداد، امام حسین (ع)، میدان ولی عصر (عج) راه اندازی شده و تا ۲۵ اردیبهشت دایر است.

رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.

آقای سیاح افزود: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.

بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند و  از ۲۵ اردیبهشت مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.

آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شان در «qr.mojavez.ir» نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و یا با مراجعه به میز‌های خدمت فقط با ورود ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه / کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها «mojavez.ir»، به سرعت و رایگان مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار