Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:50:07 GMT

ساعت پخش سریال «از یاد‌ها رفته» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۳۳۴۸

ساعت پخش سریال «از یاد‌ها رفته» مشخص شد

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «از یاد‌ها رفته» ملودرامی عاشقانه است که در دل تاریخ معاصر ایران اتفاق می‌افتد.

داستان این سریال در سال ۱۳۱۹ می‌گذرد و درباره زندگی یک پزشک زن ایرانی به نام «فروغ» است که در فرانسه درس خوانده و به دلیل نا آشنایی از وضعیت کشور و آداب رسوم آن دچار بحران شدیدی می‌شود، اما .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... این سریال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک پخش می‌شود.

میترا حجار، حسین یاری، سعیدراد، مائده طهماسبی، رسول نجفیان، الهام حمیدی، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، کامران تفتی، حبیب دهقان نسب، سیما تیرانداز، علیرام نورایی، هلیا امامی، رضا یزدانی، حسین پاکدل، یوسف مرادیان، سیدمهرداد ضیایی، جهانبخش سلطانی، علی اوجی، سیامک اطلسی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، انوش معظمی، نیلوفر پارسا، امین ایمانی، مهرداد ضیایی، حسین ملکی، هادی ساعی، روزبه معینی، صحرا اسدالهی، آهو فرشچی، فرید نوروزی، ابوالفضل عرب، فرزانه طهماسبی از بازیگران این سریال رمضانی هستند.

عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسندگان حامد افضلی و رویاخسرو نجدی، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، طراح گریم: مهین نویدی، تدوین: شوکا زندباف، صدابردار: محمدعلی درگاهی، برنامه ریز: فرزاد رحمانی، مدیران تولید: سید دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان.

سریال «از یاد‌ها رفته» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان، قرار است در ۲۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن برود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • واکنش تهیه‌کننده «نون خ» به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی‌اجازه از آثارش +فیلم
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد