Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - رییس هلال احمر مهاباد گفت: سومین محموله از این شهرستان به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

منصور صداقت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محموله شامل اقلام بهداشتی از جمله مایع ظرف شویی، مایع دستشویی، صابون، شامپو، مسواک خمیر و دندان و اقلام خوراکی از جمله روغن و برنج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این محموله با 2 کامیون ارسال شده است، گفت: یک کامیون به شهر «پل دختر» و یک کامیون نیز شهر «آق قلا» ارسال شده که تحویل هلال احمر هر کدام از شهرهای ذکر داده خواهد شد تا با توجه به نیازهای منطقه بین سیل زدگان توزیع شود.
صداقت اضافه کرد: پس از بروز سیل در برخی مناطق کشور تاکنون در مجموع سه محموله کمک های مردمی از این شهرستان به ارزش 10 میلیارد ریال به مناطق مختلف سیل زده ارسال شده است.
وی یادآور شد: علاوه بر کمک های مردمی یک تیم پنج نفری از امدادگران هلال احمر این شهرستان برای کمک به سیل زدگان به مناطق سیل زده غرب کشور اعزام شدند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای 28 و 29 اسفند 1397 در شرق استان گلستان و استان های جنوب غربی کشور از جمله لرستان و خوزستان در هفته های اخیر باعث بروز سیل و وارد کردن خسارت زیادی به ساکنان این مناطق شد.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/7129/3020

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر ارسال كمك هاي مردمي مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی