Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:02:55 GMT

نگرانی مردم از قیمت مسکن در برخی مناطق زنجان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۳۴۳۶

نگرانی مردم از قیمت مسکن در برخی مناطق زنجان

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فتح الله حقیقی در نخستین شورای مسکن استان زنجان گفت: گرانی کاذب مسکن قابل قبول نیست و نباید به خاطر سود چند دلال فضای ذهنی مردم را نا آرام شود.

وی با انتقاد از دلالان مسکن، گفت: باید دید چرا این وضعیت پیش آمده تا به نحو احسن از بروز مشکل جلوگیری شود، کسی نباید جرات تخلف در این زمینه را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کارشناسان هرچه زودتر با بررسی دقیق موضوع راه های پایین آمدن قیمت مسکن در زنجان را به شورای مسکن استان جهت تصویب و اجرا ارائه کنند.

وی با بیان اینکه این راه ها باید قدرت تادیب کسانی که عادت به حرام خواری دارند را داشته باشد، تصریح کرد: البته قیمت مسکن در بخش بزرگی از مناطق زنجان متعادل بوده و طبق نرم کشوری افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین تکلیف ما مسئولان آرامش بخشی به مردم در بخش های مختلف جامعه است و هرکسی که تریبونی دارد باید در این زمینه قدم بردارد.

وی با اشاره به نقش مردم در کشور تصریح کرد: نتیجه این آرامش بخشی اعتماد مردم به مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است و این مسئله اهمیت بالایی دارد.

محمدرضا یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: به غیر از یک تعاونی هیچ تعاونی مسکن دیگری در این استان وجود ندارد که برای زمین های خود سند نگرفته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در ادامه تاکید کرد: 22 درصد خانه های زنجان اجاره ای است و طبق سرشماری سال 90 بیش از 20هزار مسکن و سال 95 نزدیک 24 هزار مسکن خالی از سکنه بوده است.

مسعود بیات منش خاطرنشان کرد: سال گذشه شورای مسکن استان برگزار نشد، اما انتظار داریم برای اجرای مطلوب برنامه اقدام ملی در حوزه مسکن سازی این شورا جلسات بیشتری برگزار کند.

وی اظهار داشت: ما موظف شده ایم تا زمین های مازاد دولتی را شناسایی کرده و از دستگاه های دولتی برای ساخت مسکن امید تحویل بگیریم.

بیات منش افزود: رسانه ها باید برای دریافت تسهیلات بافت های فرسوده اطلاع رسانی کرده و ساکنان این مناطق را از شرایط این تسهیلات بانکی آگاه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رسانه قیمت مسکن مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند.

بهزاد کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه ۵۵۸۵ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۶۹۰ نفر برای شهرستان زنجان است.

وی تعداد متقاضیان در مرحله تایید نهایی را ۶۱۷ نفر اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد برای ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تخصیص پروژه شده را ۱۰۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن هم به دلیل عدم احراز شرایط، رد درخواست شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • نفت در مدار رشد؟