Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن صدیقی‌زاده  در گفت و گو با خبرنگار ما در بندرعباس اظهار داشت: گاها در بعضی مساجد، عدم وجود شور و نشاط، سرزندگی و برنامه‌های جذاب و جوان‌پسند، باعث شده که نسل جوان و نوجوان از مسجد فاصله بگیرند و باید با برخورد مناسب با کودکان و نوجوانانی که به مسجد می‌آیند آنان را جذب مسجد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروزه فضای مجازی توانسته فضایی مفرح و جذاب با سرگرمی‌های کاذب ایجاد کند که باعث بی‌توجهی نسل جدید به والدین و در موارد شایع بی‌توجهی به آداب دینی شده است.

روحانی مستقر روستای سرخون تصریح کرد: دشمن با تبلیغات منفی گسترده بر علیه دین مبین اسلام سعی دارد نسل جدید را از توجه به نماز و حضور در مسجد که سنگر اسلام است کم‌رنگ کند.

حجت‌الاسلام صدیقی‌زاده رتاکید کرد: برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد باید فضای مسجد به گونه‌ای باشد که آنان رغبت کنند به سمت این مرکز دینی فرهنگی بیایند و امام جماعت مسجد و حتی اعضای هیات امنا باید به گونه‌ای عمل کنند که باعث جذب شود و صدالبته امام جماعت مسجد به تمام معنا باید با همه نوجوانان و جوانان رفاقت، شفقت، محبت و مهربانی داشته باشد و در یک جمله برای درک بهتر جوانان و نوجوانان، باید شبیه آنها فکر کند.

وی ابراز داشت: در مدتی که وظیفه سنگین تبلیغ را برعهده داشتم توانستم بیشتر با نسل امروزی کار کنیم و احساس می‌کنم که در این راه موفق بوده‌ام علت این موفقیت، هم‌بازی شدن با بچه‌ها است.

روحانی مستقر روستای سرخون خاطرنشان کرد: روزهای نخست که بچه‌ها سمت من آمدند با شناختی که در مورد آنها پیدا کردم متوجه شدم به بازی کبدی و فوتبال بسیار علاقه‌مند هستند از این رو همه توانم را در اختیارشان گذاشتم و هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء بازی کبدی انجام می‌شود و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز به سالن ورزشی رفته و فوتبال بازی می‌کنیم که همین امر باعث شده مسجد به پایگاه نسل جوان تبدیل شود.

حجت‌الاسلام صدیقی‌زاده اظهار داشت: در شرایطی که دشمن چشم طمع به دین جوانان دوخته، وظیفه و مسؤولیت ما به عنوان مبلغان دینی بسیار سنگین است و در این مسیر باید با تمام توان کار کنیم و اگر بتوانیم نسل امروز را به مسجد جذب کنیم آنها از تمام خطراتی که در کمین‌شان است در امان می‌مانند و روح و روانی سالم خواهند داشت و می‌توانند به معنای واقعی کلمه اخلاقمند رشد کنند و به تمامی اهداف والای انسانی مدنظر خداوند متعال، پیغمبر خوبی‌ها و ائمه اطهار(ع) دست یابند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما

برنامه پخش زنده مسابقات ورزشی امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت پر از بازی‌های فوتبال لیگ برتر ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ امروز کنتاکتور شبکه های سه ، ورزش و سیمای استانی با بازی‌های حساس فوتبال پر است. نگاهی به جدول پخش بازی‌ها بیندازیم.

 

 فینال جام جهانی تفنگ 10 متر مردان

 شبکه ورزش / ساعت 09:00

 

 لیگ برتر هندبال

گیتی پسند - شهید شاملی

شبکه ورزش / ساعت 15:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

پیکان - آلومینیوم

 شبکه ورزش / ساعت 17

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

سپاهان - استقلال خوزستان

شبکه استاتی / ساعت 18:10

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

نساجی - پرسپولیس

 شبکه سه / ساعت 18:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

فولاد - تراکتور

شبکه ورزش / ساعت 19:30

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر

ملوان - هوادار / ساعت 19:30

شبکه استانی 

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

 نفت آبادان - مس رفسنجان / ساعت 19:30

شبکه استانی

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

استقلال - ذوب آهن اصفهان 

 شبکه سه / ساعت 20:30

 

 هفته سی و پنجم سری A 

اودینزه - ناپولی / ساعت 22:15

 

هفته سی و ششم لیگ جزیره 

کریستال پالاس - منچستر یونایتد

شبکه ورزش / ساعت 22:30

 

 

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد