Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن بعد از ناکامی این تیم در فینال جام حذفی فرانسه به انتقاد از بازیکنان جوان PSG پرداخت. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار در پی شکست 6 بر 5 شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مقابل رن در فینال جام حذفی فرانسه به انتقاد از هم‌تیمی‌های جوان خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار که پس از سه ما دوری از میادین، برای اولین بار از ماه ژانویه در ترکیب اصلی PSG قرار گرفت، در این دیدار ضمن به ثمر رساندن یک گل، یک پاس گل هم برای دنی آلوز ساخت، اما این برای نجات پاری‌سن‌ژرمن از این شکست کافی نبود.

نیمار پس از این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ما باید در رختکن تیم مردانه‌تر رفتار کنیم و باید متحدتر باشیم. من یکسری بازیکن جوان در تیم می‌بینیم که به جای اینکه شنونده باشند، دهان‌شان بیشتر باز و بسته می‌شود. آنها باید بیشتر گوش کنند تا اینکه حرف بزنند. گاهی اوقات بازیکنان باتجربه‌تر تیم صحبت می‌کنند و این بازیکنان جوان فوراً پاسخ آنها را می‌دهند. حتی وقتی سرمربی تیم صحبت می‌کند، پاسخ او را هم می‌دهند. با این شرایط تیم نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.

مهاجم برزیلی پاریسی‌ها ادامه داد: ما بازیکنان باتجربه‌تری هستیم، بنابراین آنها باید کمی بیشتر به ما احترام بگذارند و کمی بیشتر به حرف ما گوش دهند. من هم زمانی که جوانتر بودم، کارم را به همین شکل آغاز کردم.

توخل: می‌خواهم به کارم در پاری‌سن‌ژرمن ادامه بدهم/ امباپه اعتماد به نفس لازم را نداشت

پاری‌سن‌ژرمن در حالی هفته پیش، قهرمانی زودهنگام خود در لوشامپیونه را مسجل کرد که با حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک‌هشتم نهایی و ناکامی در کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فرانسه، عملکرد این تیم در فصل جاری قابل‌قبول نبوده و احتمال کنار گذاشته شدن توماس توخل از این تیم وجود دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوشامپیونا پاری سن ژرمن نیمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوشامپیونا پاری سن ژرمن نیمار لوشامپیونا پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، مهم ترین دیدار این باشگاه از زمان روی کار آمدن رئیس قطری اش است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت حضور در دومین فینال تاریخش را پیش روی خودش می بیند. ناصر الخلیفی، در مصاحبه اش با اکیپ راجع به اهمیت این بازی صحبت کرد.

ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. من به آن بسیار افتخار می کنم، صرف نظر از نتیجه، فردا ما نماینده باشگاه پاری سن ژرمن، پاریس و همچنین فرانسه و همه هوادارانمان از سراسر جهان هستیم. این شاید مهم ترین بازی از زمان حضور من (به عنوان رئیس) در باشگاه باشد، زیرا اولین نیمه نهایی (لیگ قهرمانان) در مقابل هوادارانم خواهد بود. 

الخلیفی که در نوامبر ۲۰۱۱ به پاری سن ژرمن آمد، شاهد حضور پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به شکست مقابل بایرن مونیخ منتهی شد، اما به دلیل شرایط کرونا، هیچ تماشاگری در آن بازی حضور نداشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و دورتموند از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند