Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم اعزامی به مسابقات جهانی تیراندازی چین در مجموع با کسب نتایج خوب و قابل قبول اولین سهمیه المپیک را برای کاروان ایران کسب کرد. کسب نخستین سهمیه کاروان خیلی مهم است، زیرا رشته تیراندازی راه کسب سهمیه را برای دیگر رشته‌های ورزشی باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به نوبه‌ی خودم این افتخار ارزشمند را به مردم تبریک می‌گویم.

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: مشکل کمبود فشنگ و نبود حامی مالی به یک مسئله عادی تبدیل شده است و همیشه وجود دارد. نبود حامی مالی مشکلی است که گریبان گیر اکثر فدراسیون‌ها شده و فدراسیون تیراندازی هم جزیی از آن است.

ملک محمدی همچنین درخصوص موضوع جریمه فدراسیون تیراندازی به دلیل اعزام نشدن چند ورزشکار در مسابقات جهانی چین گفت: جریمه‌ای در کار نبود و مسئولان برگزاری مسابقات پول ثبت نام شرکت کنندگان را پس نداده اند که این جزئی از قانون ثبت نام در مسابقات است. پخش این اینگونه اخبار بی معرفتی در حق فدراسیون تیراندازی است که دلیل عمده انتشار این گونه اخبار اشراف نداشتن به قوانین است.

او همچنین افزود: آمادگی هرگونه اطلاع رسانی در خصوص قوانین فدراسیون جهانی را دارم تا دیگر شاهد اینگونه اشتباهات از برخی رسانه‌ها نباشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تیراندازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک ماده به‌عنوان ماده (۴۶) ذیل فصل اول باب سوم قانون مالیات‌های مستقیم به شرح زیر الحاق شد. بر اساس این ماده کلیه اشخاص غیرتجاری انتقال‌دهنده «عین» یا «حق‌واگذاری محل» در خصوص انتقال دارایی‌های زیر مشمول مالیات بر عایدی سرمایه هستند.

به این ترتیب املاک با انواع کاربری و حق واگذاری محل، انواع خودروی سواری دارای شماره انتظامی (پلاک) شخصی، انواع طلا، نقره، پلاتین و مسکوکات آنها و جواهرآلات و انواع ارز مشمول پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه شدند.

مشروج این مصوبه را اینجا بخوانید.

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898850

دیگر خبرها

  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد