Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تنگستان از اجرای طرح آب‌شیرین‌کن تنگستان خبر داد و گفت: تلاش می‌شود مشکل کم آبی در شهرستان تابستان امسال نسبت به سال گذشته کمتر باشد . ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان،  عبدالحسن رفیعی‌پور صبح امروز در نشست هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی شهرستان تنگستان با تاکید بر توجه به طرح‌های زیرساختی در روستاها اظهارداشت : دهیاران به عنوان حلقه اتصال دولت و مردم و بازوان توانمند دولتمردان در روستاها، وظیفه سنگینی در خدمت به مردم بر دوش دارند که‌ باید با اتکا به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در نقاط روستایی برای  بالندگی و رونق روستای متبوع تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 70 درصد جمعیت تنگستان در روستاها سکونت دارند به خدمات ارزشمند دولت در روستاها پرداخت و  تصریح کرد: تلاش برای توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان و تحقق این امر به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست و امروز شاهد شکوفایی و رفع محرومیت از روستاها هستیم که‌ باید این وضعیت را قدردان باشیم.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه با پرداخت اعتباراتی از محل ارزش افزود و عوارض آلایندگی به حساب دهیاری‌ها کارهای بسیار خوبی در سطح روستاها انجام شده است بیان کرد: تا قبل از دولت تدبیر و امید در عرصه  ایجاد چمن‌های مصنوعی حتی یک چمن مصنوعی هم در تنگستان نبوده اکنون دومین شهرستان  استان بوشسهر در احداث چمن‌های مصنوعی در روستاهای دارا می‌باشد که در افزایش سلامت و نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی موثر واقع شد.

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد : یکی از کارهای مثبتی که در دولت تدبیر و امید انجام شد نهضت آسفالت می‌باشد که سبب شد در سال گذشته معابر بیشتر روستاها آسفالت و بهسازی شود.

وی افزود : سعی ما خواهیم کرد در اعتبارات شهرستان هم عدالت و هم مشورت در دستور کار خود قرار دهیم و اجاز نمی‌دهیم بی عدالتی در توزیع اعتبارات صورت گیرد .

رفیعی‌پور با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته خاطر نشان کرد: دهیاران روستاهای شهرستان در عرصه ساخت و سازهای غیر مجاز وظیفه دارند درحوزه کاری خود از احداث واحدهای غیر مجاز جلوگیری و‌گزارش کنند و هیچ نهادی حق خدمات دهی به باغ ویلاها در شهرستان ندارد.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه با ابلاغ مرحله دوم اعتبارات اشتغال‌زایی، زمینه اشتغال در روستاهای تنگستان افزایش می‌یابد تصریح کرد : دولت تدبیرو امید در عرصه اشتغال کارهای خوبی انجام داده و در سال گذشته در حوزه اشتغال روستایی 230 میلیارد ریال در شهرستان پرداخت شد که تنگستان مقام سوم در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در بین شهرستان‌های استان داشته و  امسال نیز در حوزه اشتغال شهری و روستایی اعتبارات خوبی وجود دارد که در کاهش نرخ بیکاری در شهرستان می‌توانیم موفق باشیم.

وی بیان کرد : اعتباراتی که به حساب دهیاریها واریز می‌شود تمام حوزه‌های در برمی‌گیرد دهیاران صرفا حوزه عمرانی دنبال نکنند و به حوزه‌های آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی هم توجه کنند تا آسیب‌های اجتماعی موجود در روستاها کاهش پیدا کند.

رفیعی پور عنوان کرد : دهیاران در هفته گرامی داشت مقام معلم به منظور ارج نهادن به مقام شامخ معلم در روستاهای خود از معلمان روستا تقدیر کنند.

بوشهر| میزان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در تنگستان افزایش یافت بوشهر|230 میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی تنگستان پرداخت شد بوشهر| اراضی کشاورزی تنگستان علیه هجوم ملخ‌های صحرایی کانون‌کوبی شدند

فرماندار تنگستان از اجرای طرح اب‌شیرین‌کن تنگستان خبر داد و افزود: تلاش می‌شود مشکل کم آبی در شهرستان   تابستان امسال نسبت به سال گذشته کمتر باشد .

این مقام عالی با تاکید بر مصرفه بهینه آب افزود : از اهالی روستاهای شهرستان استدعا داریم در مصرف آب صرفه جویی کنند تا بتوانیم با مدیریت توزیع بحران کم آبی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس

تین نیوز

 مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان بطول ۲۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عطاء الله اکبری با بیان اینکه یکی از نگاه های ویژه و خاص دولت سیزدهم توجه به حوزه زیرساخت ها است، گفت: محور خاش سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

اکبری ادامه داد: طول کلی محور خاش سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می شود.

وی هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه ذکر کرد و گفت: توسعه بزرگراه ها به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این دیار، هم اینک در اولویت برنامه های توسعه ای دولت قرار گرفته بطوری که این استان به کارگاه بزرگ راهسازی جهت برخورداری از مسیرهای مطمئن، ایمن و پرامید برای خروج این استان از بست ارتباطی به سایر نقاط کشور تبدیل شده است.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد