Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:08:23 GMT

واکنش مدیرعامل راه آهن به لفظ انفجار خط آهن آق قلا

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۴۴۹۲

واکنش مدیرعامل راه آهن به لفظ انفجار خط آهن آق قلا

مدیرعامل راه آهن با تاکید بر این که با لفظ انفجار خط آهن آق قلا موافق نیستیم، گفت: قبل از این اقدام در چند نقطه به وسیله بیل مکانیکی زیرخط خالی کرده بودیم در یک مرحله ای هم با مواد منفجره این کار انجام شد. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

سعید رسولی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در رابطه با مباحث مطرح شده در خصوص انفجار خط آهن آق قلا اظهار کرد: با به کار بردن لفظ انفجار خط موافق نیستم و این روشی برای باز کردن مسیر آب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قبل از این اقدام در چند نقطه به وسیله بیل مکانیکی زیرخط خالی کرده بودیم در یک مرحله ای هم با مواد منفجره این کار انجام شد.

وی با بیان این که کار بازسازی این خط در انجام است، افزود: ظرف یکی دو هفته آینده بازسازی این خط به پایان می رسد.

مدیرعامل راه آهن با یادآوری این که با فروکش کردن آب عملیات بازسازی در این منطقه آغاز شد، گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته دهانه های آب گذر برای این خط پیش بینی شده است، رفتار سیلاب به ما نشان داد بهتر است این نقاط را باز نگه داریم که این کار با نصب باکس های بتنی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، گزارش‌های این نهاد نظارتی نشان می‌دهد که سازمان حفاظت محیط زیست از سال ۱۳۸۶ تا ۱۴۰۰ صرفاً نسبت به ارزش گذاری ۲۰ منطقه از ۳۰۹ منطقه تحت مدیریت خود و از سال ۱۴۰۰ به بعد نسبت به ارزش گذاری اقتصادی خدمات اکوسیستم ۵ استان کشور (کردستان، قزوین، خراسان جنوبی، لرستان و کرمان) اقدام کرده است.

این در حالی است که این سازمان مکلف بوده ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوطه را محاسبه و در حساب‌های ملی لحاظ کند.

در ماده ۱۹۲ قانون برنامه پنجم، دولت (سازمان حفاظت محیط زیست) مکلف شده بود ارزش اقتصادی منابع زیست محیطی و جداول و حساب‌های مربوط را در حساب‌های ملی محاسبه و لحاظ کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود