Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:51:34 GMT

فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای مسائل اجتماعی در سنندج ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۴۷۰۵

فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای مسائل اجتماعی در سنندج ساخته می‌شود

رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: فیلمسازان کردستان، لرستان و خوزستان فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای در حوزه طلاق، سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌نشینی، اعتیاد، بیکاری، خیانت می‌سازند. ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

امین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به ضرورت تولید آثار هنری اظهار داشت: هنرمندان فیلمساز استان‌های لرستان، خوزستان و کردستان که تولید فیلم‌های 100 ثانیه‌ای را برعهده گرفته‌اند، فردا نهم اردیبهشت‌ماه با حضور و نظارت پوران درخشنده از هنرمندان برجسته عرصه سینما و رئیس کارگروه هنرهای تصویری اداره‌کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری به مدت یک روز طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود را با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، جهت بررسی و تأیید نهایی در سنندج ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای فی مابین حوزه هنری و وزارت کشور در راستای تولید آثار هنری در بخش‌های مختلف با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار در دستور کار قرار گرفته است، افزود: هنرمندان 17 استان کشور ضمن بررسی معضلات و آسیب‌های اجتماعی از دریچه هنر به تولید اثر می‌پردازند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان خاطرنشان کرد: فیلمسازان استان‌های کردستان، لرستان و خوزستان با توجه به پتانسیل‌های فیلم‌سازی و وجوه مشترک در آسیب‌های اجتماعی تولید فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای را در بخش‌های مربوط به طلاق، سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه‌نشینی، اعتیاد، بیکاری، خیانت را در دستور کار قرار داده و فردا طرح‌های آنان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

‍ آیین اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه تالاب در خراسان جنوبی برگزار شدجایگاه فیلم کوتاه در جشنواره جهانی فیلم فجر/ جشنواره به مهمانداری چند روزه از مهمانان محدود نشودراه‌یابی فیلم کوتاه «ذبح» از کردستان به 2 جشنواره ملی

وی با بیان اینکه فیلم‌های 100 ثانیه‌ای یک تیزر تبلیغاتی نیست، گفت: هنرمندان این عرصه با کم‌ترین زمان و به بهترین شیوه پیام خود را به مخاطب ارائه می‌دهند و از تأثیرگزاری بالایی نیز برخوردار است.

مرادی اظهار کرد:  در این جلسه هر هنرمند ضمن ارائه رزومه، برآورد، نحوه تولید و تیم تولید یک فیلم کوتاه قبلی خود را نیز ارائه و در صورت پذیرش، قرارداد انجام کار منعقد می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» روسیه فهرست فیلم‌های خود را با حضور ۱۰ اثر ایرانی اعلام کرد.

به گزارش،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • خط رو خط مسائل اجتماعی