Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@23:20:35 GMT

بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه بورس

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۴۸۴۵

بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه بورس

مدیرعامل بانک ملت به همراه عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد این بانک، از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که دکتر حمید تاجیک عضو هیات مدیره، مرتضی نجف و محمدتقی صمدی معاونان مدیرعامل، علی اکبر صابریان مدیر امور روابط عمومی و همچنین دکتر ابراهیم پور مدیرعامل گروه مالی ملت، وی را همراهی می کردند از غرفه بانک ملت و شرکت های وابسته دیدن کرد و با کارشناسان حاضر در این غرفه به گفت و گو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید از خدمات ارائه شده از سوی بانک ملت و شرکت های وابسته و همچنین نحوه استقبال بازدیدکنندگان، از نزدیک آشنا شد.

مدیرعامل بانک ملت در حاشیه این بازدید در گفت و گویی، با تاکید بر این نکته که بورس، بانک و بیمه از بازیگران اصلی صحنه اقتصادی کشور هستند، اظهار داشت: هم راستایی و باهم بودن این سه صنعت در نمایشگاه، نشان دهنده هماهنگی آنها برای تامین مالی صنایع و کمک به رونق تولید و اشتغال در کشور است.

وی ادامه داد: هراندازه این هم افزایی بیشتر باشد بی تردید نقش آفرینی این سه صنعت در بخش تامین مالی کشور نیز افزایش خواهد یافت.

دکتر بیگدلی اظهار امیدواری کرد که نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اثرات مثبتی را در توسعه اقتصادی کشور به جای بگذارد.

وی در عین حال با بیان این نکته که بیش از ۹۰ درصد تامین مالی کشور در شرایط کنونی از طریق بانک ها انجام می شود، اقتصاد ایران را بانک محور خواند و افزود: رونق تولید بدون همراهی بانک ها امکان پذیر نخواهد بود.

مدیرعامل بانک ملت، مسوولیت بانک ملت را به عنوان یک بانک بزرگ در این شرایط، بسیار سنگین خواند و ادامه داد: این بانک برای افق چشم انداز ۱۴۰۰، برنامه هایی را تدوین کرده که حمایت از تولید نیز در آن وجود داشت اما با نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید، رویکردهای بانک ملت با تغییراتی رو به رو شد و به سمت اعطای تسهیلات به بخش تولید و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و به تبع آن رونق تولید، سوق پیدا کرد.

وی درباره وضعیت بانک ملت در سال گذشته نیز اظهار داشت: این بانک در سال گذشته در اکثر شاخص ها عملکرد مثبتی را به ثبت رساند و توانست که سود پیش بینی شده هر سهم را بدون درنظرگرفتن سود حاصل از تسعیر نرخ ارز، محقق کند.

دکتر بیگدلی انضباط مالی حاکم بر بانک ملت را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: این بانک یک ریال هم اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی نداشته و در سال گذشته برای نخستین بار، تراز مالی آن مثبت شده است.

وی قیمت سهام بانک ملت را جزو قیمت های بالا در بورس اوراق بهادار کشور خواند و یادآور شد: هم اکنون بعد از ۱۰ سال بالاترین قیمت سهام بانک در بورس به ثبت رسیده است.

مدیرعامل بانک ملت در بازدید از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از چند غرفه دیگر در این نمایشگاه نیز دیدن کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

 اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در حالی در ریاض عربستان شروع به کار کرد که مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی از مهمترین اهداف این اجلاس برای ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید احسان که به ریاض سفر کرده است، امروز در نشست رسمی مجمع عمومی بانک توسعه اسلامی حضور یافت. خاندوزی تا ساعتی دیگر در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

در حاشیه این اجلاس، وزیر اقتصاد کشورمان در گفتگویی اظهار کرد: امسال پنجمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی به عنوان بزرگترین نهاد مالی کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: ۵۷ کشور مسلمان عضو از تسهیلاتی که این بانک برای پروژه‌های زیرساختی انرژی آموزش بهداشت و سلامت تزریق می‌کند استفاده می‌کنند، ما هم در ایران به عنوان یکی از سه سهامدار بزرگ که از ابتدا نقش آفرین بودیم در پنجاهمین سالگرد مجمع عمومی بانک در ریاض شرکت فعالانه داشتیم.

خاندوزی گفت: در این اجلاس هم بخش خصوصی کشور مشارکت وسیعی داشت، هم نمایندگان بخش‌های دولتی، وزارت اقتصاد و سایر وزارتخانه‌های ذیربط در این دوره حضور فعال دارند.

وی تاکید کرد: تنها نهادی که علی رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا همچنان در تأمین مالی پروژه‌ها از اعتبارات بین‌المللی به طرح‌های عمرانی کشور کمک می‌کند، بانک توسعه اسلامی است.

وزیر اقتصاد یادآور شد: ما امروز ۱۱ طرح مهم در استان‌های مختلف داریم که تأمین مالی آنها به صورت ارزی توسط بانک توسعه اسلامی انجام می‌شود.

خاندوزی گفت: در سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ مشکلاتی در نظام بازپرداخت ایران وجود داشت که موجب توقف عمرانی جمهوری اسلامی ایران شده بود؛ دولت سیزدهم با اهتمام جدی این موانع و مشکلات را برطرف کرد و مجدداً شاهد این هستیم که تزریق به پروژه‌های ایران از سوی بانک توسعه اسلامی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در مجمع سالانه بانک توسعه اسلامی غیر از اینکه صورت‌های مالی بانک به تصویب می‌رسد، خط مشی سال آینده بانک توسعه اسلامی نیز توسط وزرای قتصاد عضو تعیین می‌شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به پیشنهاد ایران که در این نشست مطرح خواهد شد، گفت: یک پیشنهاد مهم پنجره تأمین مالی ترجیحی است که با نرخ‌های ترجیحی و حمایتی بتواند از طرح‌ها در کشورهایی که نیاز به پروژه‌های حمایتی دارند استفاده کند. جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد خود را برای تأسیس این پنجره تأمین مالی ترجیحی ارائه داده است و امیدواریم مصوب شود.

خاندوزی خبر داد: یکی از نکاتی که در دستور کار مذاکرات ما با بانک توسعه اسلامی است؛ اضافه کردن سه پروژه مهم حوزه بهداشتی درمانی و دانش بنیان کشور به ۱۱ پروژه‌ای است که قبلاً تأمین مالی آنها توسط بانک توسعه اسلامی انجام شد.

وی تاکید کرد: در حاشیه اجلاس سالانه جلساتی با وزرای اقتصادی کشورهای عضو به خصوص کشورهای هدف که نقش پررنگ‌تری در تعاملات اقتصادی ما دارند به ویژه در خاورمیانه و شمال آفریقابه صورت دوجانبه تنظیم کرده‌ایم؛ البته دیدار مفصلی با همتای سعودی خود خواهم داشت.

کد خبر 749032

دیگر خبرها

  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی