Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:57:43 GMT

سخنگوی فدراسیون شنا اظهار نظر منتسب به وزیر را رد کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۵۰۵۳

سخنگوی فدراسیون شنا اظهار نظر منتسب به وزیر را رد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سمیع زاده مدیر فنی تیم‌های ملی شنا سال گذشته طرحی را به فدراسیون شنا ارائه کرد که شمای کلی از شنای ایالت متحده آمریکا بود و قرار بود شیراز، اصفهان، خراسان رضوی و تهران چهار شهری باشند که مسابقات تایم تریل در آنها زیر نظر کادرفنی برگزار شود و این فرصتی بود تا شناگران در سراسر کشور زیر نظر مربیان تیم ملی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با اتفاقات رخ داده در فدراسیون شنا و گرفتن استخر آزادی برنامه‌های فدراسیون دستخوش تغییرات شده است.

محمد بیداریان سخنگوی فدراسیون شنا در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره لغو دو مرحله از مسابقات تایم تریل گفت: محسن سمیع زاده برنامه‌های تیم ملی در سال ۹۸ را به کمیته فنی ارائه داد. برگزاری ۲۲ مسابقه تایم تریل برنامه ریزی شده بود که تا به امروز دو مسابقه را از دست داده‌ایم. یک مرحله از مسابقه قبل از اعزام تیم ملی به مالزی بود و یک مرحله پیش از آغاز ماه مبارک رمضان که متأسفانه لغو شد.

بیداریان درباره نحوه برگزاری مسابقات گفت: در طرح ارائه شده ایران به چهار نقطه تقسیم و همزمان در چهار پایگاه مسابقات تایم تریل زیر نظر کادرفنی برگزار شود. در سال جدید دو مرحله را از دست دادیم و ملی پوشان در شرایط بد روحی عازم مالزی (برای کسب سهمیه المپیک و ورودی مسابقات جهانی) شدند.

وی درباره نتایج شناگران تا به امروز در مسابقات مالزی گفت: شناگران با آمادگی عمومی شرکت کرده‌اند. قبلاً نتایج مسابقات تایم تریل را در رقابت‌های لیگ شاهد بودیم. روند رو به رشدی در شنا به وجود آمده بود که تا پایان سال ۹۷ اتفاق افتاد. طبق پیش بینی سمیع زاده باید ماهی دو مسابقه تایم تریل برگزار شود که حال ۲ مسابقه را از دست داده ایم. امیدوارم چراغ استخر آزادی به دست فدراسیون شنا روشن شود چراکه سال مهمی برای شنا در پیش داریم و شناگران باید در مسابقات کسب سهمیه المپیک و ورودی مسابقات جهانی شرکت کنند.

بیداریان در خصوص اینکه بنیامین قره حسنلو تا کسب سهمیه المپیک ۲۵ صدم ثانیه فاصله دارد و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد احتمال کسب سهمیه وجود داشت؟ گفت: واقعیت این است که شناگران با آمادگی عازم مسابقات شدند اما استرس بر آنها حاکم است و این استرس ناشی از کمبود مسابقات تدارکاتی پیش از مسابقات اصلی است. مشکل بزرگ شناگران ایرانی این است که بعد از تمرین عازم مسابقات می‌شوند و چون ملی پوشان با کم‌ترین دیدار تدارکاتی عازم می‌شوند دچار استرس هستند. تا به امروز بنیامین قره حسنلو و مهدی انصاری نتایج خوبی کسب کرده‌اند و در چند ماده راهی فینال شده‌اند. فدراسیون با وجود تمام مشکلات همراه تیم روانشناس اعزام کرد تا فشار روحی بازیکنان را کم‌تر کند.

سخنگوی فدراسیون شنا درباره تکلیف استخر آزادی نیز گفت: تکلیف که مشخص شده است. فقط امیدوارم وزیر ورزش و معاونان زودتر این اتفاق را رقم بزنند چرا که شناگران بسیاری چشم انتظار هستند. مخصوصاً شیرجه روها که استخر آزادی تنها استخر استاندارد است. برای تعیین تکلیف نیازمند دستور وزیر هستیم.

محمد بیداریان در پایان در پاسخ به این سوال که شنیده‌ها حکایت از این دارد که وزیر ورزش اعلام کرده ورود به این موضوع در شأن او نیست، گفت: بالاخره سلطانی فر در رأس ورزش کشور قرار دارد و رأی و فکر او بسیار مهم و تأثیر گذار است. فکر نمی‌کنم سلطانی فر چنین صحبتی کرده باشد. برخی شیطنت می‌کنند و چنین نقل قول‌هایی منتشر می‌کنند. در این مدت نقل قول‌های زیادی شنیدیم امیدوارم سلطانی فر که حکم پدر در وزارت ورزش برای ورزشکاران دارد هرچه زودتر تکلیف را مشخص کند.

کد خبر 4602349 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون شنا مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی