Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک  ؛ مرتضی امیدی در گفتگو با برنا  افزود : ﺟﻠﺴﻪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ اﺟﺮای ﻃﺮح ﺳﺮﺑﺎز ﻣﻬﺎرت ﺑﺎ ﺣﻀﻮر ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﺎن ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪه ﺟﻬﺎد داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺠﺮی ﻃﺮح در ﻣﺤﻞ دﻓﺘﺮ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و اﻣﻮر ﺟﻮاﻧﺎن ﺑﺮﮔﺰار ﺷﺪ.

ﻣﻌﺎون ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ و اﻣﻮر ﺟﻮاﻧﺎن ﻋﻨﻮان ﮐﺮد: در راﺳﺘﺎی ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﺷﺪه ﻓﯽ ﻣﺎﺑﯿﻦ وزارت ورزش و ﺟﻮاﻧﺎن و ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ و ﺑﺎ اﺑﻼغ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺳﺎﻣﺎﻧﺪﻫﯽ اﻣﻮر ﺟﻮاﻧﺎن وزارت ﻣﺘﺒﻮع ، ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻧﺎﻣﻪ ای ﺑﯿﻦ اداره ﮐﻞ ورزش و ﺟﻮاﻧﺎن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﮐﺎرﻓﺮﻣﺎ و ﺟﻬﺎد داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ اﺳﺘﺎن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺠﺮی ﻃﺮح در اﺳﺘﺎن ﻣﻨﻌﻘﺪ ﺷﺪه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی تصریح کرد: این جلسه برای هماهنگی بیشتر واجرای طرح تشکیل شده است وامیدواریم بتوانیم با توجه به سیاستهای وزارت ورزش وجوانان شاهد ارتقاء دانش سربازان به جهت کسب مهارت و در نهایت کارآفرینی جوانان باشیم.

وی در پایان گفت : اﺳﺎﺗﯿﺪ دوره از ﺑﯿﻦ اﻓﺮاد ﮔﺰﯾﻨﺶ ﺷﺪه و ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ خواهد بود.

شایان ذکر است در این جلسه نمایندگان سپاه روح الله ،نیروی انتظامی وجهاد دانشگاهی ﻧﯿﺰ ﺿﻤﻦ اﺳﺘﻘﺒﺎل و ﻫﻤﮑﺎری در اﺟﺮای ﻃﺮح و ﺗﺄﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﮐﯿﻔﯽ ﺳﺎزی دوره و اﺳﺘﻔﺎده از اﺳﺎﺗﯿﺪ ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و ﻣﻮرد ﺗﺄﯾﯿﺪ، ﺑﻪ اراﺋﻪ ﻣﺸﮑﻼت ﻣﻮﺟﻮد و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات در راﺳﺘﺎی اﺟﺮای ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﻃﺮح ﺳﺮﺑﺎزﻣﻬﺎرت ﭘﺮداﺧﺘﻨﺪ.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش استان مرکزی نیروی انتظامی وزارت ورزش برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!