Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:46:26 GMT

ترامپ کمیته ملی حزب دمکرات را به تضعیف سندرز متهم کرد

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۵۱۹۸

ترامپ کمیته ملی حزب دمکرات را به تضعیف سندرز متهم کرد

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با حمله به کمیته ملی حزب دمکرات ، این کمیته را به تضعیف «برنی سندرز» سناتور مستقل از ایالت ورمونت آمریکا در رقابت های ریاست جمهوری سال 2020 متهم کرد.

به گزارش روز یکشنبه تارنمای آمریکایی هیل، ترامپ شب گذشته (شنبه) در مجموعه توئیت هایی مدعی شد که کمیته ملی حزب دمکرات با استفاده از شگردهای خود تلاش می کند ، برنی سندرزِ «دیوانه» را تخریب و به «جوبایدنِ» «خواب آلود» کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور آمریکا با استفاده از القابی چون « خواب آلود » برای بایدن و « دیوانه » برای سندرز ؛ افزود : کمیته ملی حزب دمکرات بار دیگر اقداماتی را بکار بسته تا مطمئن شود نامزد مورد علاقه خود پیروز و دیگر نامزدها بازنده می شوند.
ترامپ ابرازامیدواری کرد که سندرز در مقابل این اقدام ناعادلانه خشم خود را بروز دهد.
وی خطاب به سندرز نوشت: برنی! دوباره شاهد چنین اتفاقی هستیم اما لطفا حالا که دارید تخریب می شوید، خشم خود را نشان دهید.
هیل نوشت: اظهارات ترامپ به دنبال نتایج چندنظرسنجی جدید مطرح شده که از پیشتازی اندک ««جو بایدن» معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا درمقابل ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 حکایت دارد.
این رسانه آمریکایی نوشت: البته این اولین بار نیست که ترامپ کمیته ملی دمکراتیک را به تلاش برای کاستن از شانس برنی سندرز در انتخابات اولیه دمکرات ها متهم کرده است.
رئیس جمهور آمریکا قبلا هم این کمیته را به اقدام غیرقانونی در ربودن شانس سندرز در رقابت های اولیه انتخابات در نوامبر 2017 به نفع «هیلاری کلینتون» «شیاد» (اصطلاحی که ترامپ برای کلینتون استفاده می کند) متهم کرده بود.
ترامپ در آن زمان در توئیتی نوشته بود: این واقعا یک تبانی و بی صداقتی است. نقض عمده قوانین مالی کمپین انتخابات و پولشویی. دستگاه قضایی ما کجاست؟
وی به اظهارات «دونا برزیل» رئیس وقت کمیته ملی حزب دمکرات درباره توافق بین ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، کمیته ملی حزب و دمکرات و رئیس کمیته جمع آوری اعانه برای کمک به کارزار انتخاباتی کلینتون واکنش نشان می داد.
برزیل در آن زمان گفت: چنین توافقی «به نظر غیراخلاقی می رسد. با این حال او بعدها گفت به شاهدی درباره تقلب در انتخابات اولیه سال2016 دست نیافته است.
به گزارش ایرنا، بایدن با انتشار ویدیویی ضمن انتقاد شدید از عملکرد ترامپ رسما از ورود به رقابت های انتخاباتی آمریکا خبر داده است.
وی در این پیام ویدیویی گفت: معتقدم که تاریخ به چهار سال دوره این رئیس جمهوری به عنوان یک برهه انحرافی در زمان نگاه خواهد کرد. اگر به دونالد ترامپ فرصت هشت ساله در کاخ سفید دهیم او برای همیشه و از اساس، شخصیت این ملت را از آن چه که هست، عوض خواهد کرد و من نمی‌توانم بایستم و نظاره گر چنین رخدادی باشم.
کمیته ملی حزب دمکرات کادر رهبری رسمی حزب دمکرات در آمریکاست. این کمیته استراتژی حمایت از نامزدهای حزب دمکرات را در سراسر کشور برای مناصب محلی، ایالتی و ملی هماهنگ می‌کند.
اروپام**9158 *** 1546

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ترامپ برني سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام