Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@23:14:32 GMT

تعمير روتور کمپرسور کلارک در مناطق نفت خيز جنوب

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۵۸۵۲۱۴

تعمير روتور کمپرسور کلارک در مناطق نفت خيز جنوب

خبرگزاري آريا- روتور کمپرسور گازي کلارک مدل 3M10 نخستين بار در مناطق نفت خيز جنوب تعمير شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، رييس كارگاه مركزي مديريت تعميرات ماشين آلات فرآيندي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: روتور 3M10 مربوط به واحد NGL300 آغاجاري براي نخستين بار در شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب توسط كارشناسان كارگاه مركزي اهواز ، بازرسي فني و تعمير شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لفته خالدي افزود: كليه ابزار آلات مخصوص مونتاژ و دمونتاژ اين روتور توسط كارگاه طراحي و ساخته شد.
وي در تشريح تعمير روتور 3M10 گفت: روتور کمپرسور گازي کلارک مدل 3M10 به دليل مشکلاتي که داشت از مدار خارج شده بود و بنا به شرايط تحريم ها مورد بررسي کارشناسان قرار گرفت و مقدمات تعمير آن توسط متخصصين اين کارگاه با موفقيت انجام شد .
خالدي تصريح کرد : از اين رو اجزاي روتور کمپرسور پس از تهيه طرح اوليه (sketch )و تهيه نقشه مونتاژي توسط بازرسي فني و تهيه دانش فني و نحوه قرار گيري قطعات درون كمپرسور ، اجزاء روتور توسط تيم فني كارگاه مركزي ( بازرسي/ مهندسي تعميرات) كاملا جداسازي شد و محور روتور جهت بازسازي و ساخت قسمت‌هاي مختلف آن آماده سازي شد .
وي ادامه داد: كارگاه مركزي شامل بخش‌هايي نظير جوشكاري و توليد سازه هاي فلزي، تراشكاري و تعميرات توربين و قطعات؛ بالانس ماشين آلات دوار؛ کارگاه تعمير ديزل ها و کارگاه سيم پيچي و تعمير ژنراتور است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعمير روتور کمپرسور کلارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۵۸۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا اواخر وقت چهارشنبه زبانه‌های کم فشار بر روی منطقه حاکم است و با گذر سامانه ناپایدار در تراز میانی جو، برای این مدت شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز وزش باد جنوبی تند تا نسبتاً شدید در بیشتر مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی رخ خواهد داد، گفت: از فردا دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر کاهش نسبی دما، بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعدوبرق در مناطق مستعد با رخداد تگرگ و برخورد صاعقه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی انتظار می‌رود.

کوهی با بیان اینکه با در نظر گرفتن شدت بارش، آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: لذا به هم استانی‌ها، عشایر و دامداران توجه به هشدار سطح نارنجی شماره ۳ مرکز پیش‌بینی استان اردبیل، توصیه می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر اجتناب از از اتراق در حریم رودخانه‌ها و صعود به ارتفاعات افزود: با خروج این سامانه از روز پنجشنبه جو استان نسبتاً پایدار و هوایی بهاری پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6097150

دیگر خبرها

  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • حاکمیت ناپایداری‌های جوی تا اواخر هفته در اردبیل
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود